Meercy Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 hehe helt rätt , ingen från Ks13 som vet om det kommit orders ang det här?? Quote
SteveO Posted April 11, 2006 Report Posted April 11, 2006 Vi får använda smocken och mössan hon har på första sidan i Insats och Försvar . Dock är det inte "rätt" halsduk Quote
Meercy Posted April 11, 2006 Report Posted April 11, 2006 Vi får använda smocken och mössan hon har på första sidan i Insats och Försvar . Dock är det inte "rätt" halsduk åfan det låter ovanligt generöst i mina öron, men någon har kanske tagit till sig något också.. bra det Quote
blomman Posted April 11, 2006 Report Posted April 11, 2006 Om jag inte är helt ute och cyklar så har självaste ÖB gett tummen upp för smocken under ett besök i Kosovo. Någon som vet bättre får gärna rätta mig om jag är helt fel ute!? Quote
SteveO Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Om jag inte är helt ute och cyklar så har självaste ÖB gett tummen upp för smocken under ett besök i Kosovo. Någon som vet bättre får gärna rätta mig om jag är helt fel ute!? Du har helt rätt, vi fick godkänt att använda den när han var här nere i vintras. Quote
Racoon Pioneer Posted April 14, 2006 Report Posted April 14, 2006 Okej.... vad är nu "smocken" för någe? Och varför ser jag inte ngn tjej på omslaget av ngt av mina nummer av insats o försvar, vilket nummer är det? /RP Quote
Sgt1clHansson Posted April 27, 2006 Report Posted April 27, 2006 Kosovos nunnor tjänar på brännvin http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Quote
losec Posted April 27, 2006 Report Posted April 27, 2006 (edited) Kosovos nunnor tjänar på brännvin http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6 Nähä! det var det ingen som visste! Vilket scoop! EDIT: Om någon inte redan visste det kan man få valfritt namn/ord graverad på korset. Beställ bara någon dag tidigare. Edited April 27, 2006 by losec Quote
Recommended Posts