Jump to content

Kill/tjej - Man/Kvinna

simon

Vilket fysiskt kön tillhör du?  

218 members have voted

1. 1. Vilket fysiskt kön tillhör du?

• Man
      200
    • Kvinna
      5

Recommended Posts

Mitt fysiska kön är man. Men psykiskt är jag nog mest kvinna…

;)

Hmmm...

mp> i am convinced i am a woman

<Oreoboros> mp: Why's that?

<mp> cuz i went to bed bath and beyond for a shower curtain and left with $700 worth of shit

<mp> and i had to go back because i realized after i checked out that i forgot to buy a fucking shower curtain

Saxat från http://www.bash.org/?top finns en del riktig roliga citat där :angry:

Hotel Charlie One: håller med dig...

Angående det här med att göra två saker samtidigt...bättre att göra en sak i taget rätt än att göra två saker samtidigt fel :D

Så vi killar är inte så kass när allt kommer omkring :angry:

Speaker: Killarna var tysta av förväntan. Men de visste ju att det var dags för slutklämmen på Gregers tal.

Greger: Pojkar vill!

Speaker: Och alla kunde ju fortsättningen och tog i för kung och fosterland.

Brandmännen: KILLAR KAN!

Man.. (oftast.... :P )

[OT] Men har bejakat min kvinnliga sida utspökad till "Prinsessan Gwendolyn" (202 cm / 120 kg) :tveka: i rosa axellös klänning, mintgrön negligé (stavning..?), Pippi-peruk, smycken, smink, och allsköns andra feminina tillbehör inför 200 pers när jag pluggade till fritidsledare... :ph34r:

Saknar fullständigt självdistans dessutom... :ph34r: NOT!

Det värsta är att det finns på film som mediaprofilen sålde sen..

Mediaprofilen :ph34r: Skarpskytten [sLUT OT]

Så vi killar är inte så kass när allt kommer omkring  :D

Det är det väl ingen som har sagt???

Karin/kvinna om det var nån som misstog sig på mitt nick.

Guest Dedicated
jag är, sist jag kollade, vilket var i duschen i morse, man. Men jag är ju en riktig kärring, så vi säger... Könslös. :P

/Ibsen Göransson

Man är inte större "kärring" än man själv gör sig till.......lär dig det, Ibsen! RYCK UPP DIG! Det är en ORDER!!!! Sluta mesa, det är bara patetiskt. Funkade inte för mig, lär inte funka för dig.

Dedicated, som definitivt tillhör de manligas skara.......(tror ingen kvinna skulle vilja vara så hårig på bröstet, nämligen.....)

• BlåGul -1
Man är inte större "kärring" än man själv gör sig till.......lär dig det, Ibsen! RYCK UPP DIG! Det är en ORDER!!!! Sluta mesa, det är bara patetiskt. Funkade inte för mig, lär inte funka för dig.

"Kärring" är varken köns- eller åldersbestämt, en jävla kärring kan vem som helst vara ;)

Man.. (oftast....  :P  )

[OT] Men har bejakat min kvinnliga sida utspökad till "Prinsessan Gwendolyn" (202 cm / 120 kg)  :baskerPa:  i rosa axellös klänning, mintgrön negligé (stavning..?), Pippi-peruk, smycken, smink, och allsköns andra feminina tillbehör inför 200 pers när jag pluggade till fritidsledare...  :lala:

Saknar fullständigt självdistans dessutom...  :D  NOT!

Det värsta är att det finns på film som mediaprofilen sålde sen..

Mediaprofilen  :bash:  Skarpskytten [sLUT OT]

Läskigt :-(

Speaker: Killarna var tysta av förväntan. Men de visste ju att det var dags för slutklämmen på Gregers tal.

Greger: Pojkar vill!

Speaker: Och alla kunde ju fortsättningen och tog i för kung och fosterland.

Brandmännen: KILLAR KAN!

Har du varit på studiebesök på våran station eller? :baskerPa:

/Eken (Man)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...