LtX Posted January 19, 2004 Report Posted January 19, 2004 Någon som vet vilka som kommer att ingå i den rek som planeras till Afghanistan ? Quote
Forumsledning Kimster Posted January 19, 2004 Forumsledning Report Posted January 19, 2004 Visste inte att det var planerat nån rek. Quote
HotelAlpha Posted January 19, 2004 Report Posted January 19, 2004 Opil har haft en rek.-styrka som borde vara tillbaka nu. Sen kommer den trupp som väljs(MP ) att skicka egen rek..... Quote
FMV Posted January 19, 2004 Report Posted January 19, 2004 Någon som vet vilka som kommer att ingå i den rek som planeras till Afghanistan ? Vad jag vet var det bara två personer som åkte. Nordcaps som hade rekuppgiften körde en skrivbordsrek hemma i Sverige, och var nöjd med det. Men svenskarna var väl inte helt med på det, så två pers har åkt, varav i alla fall en från OPIL. Quote
grt Posted January 24, 2004 Report Posted January 24, 2004 Jag anmäler mig som frivillig. Ge mig en SISU bara! Quote
Eckervad Posted January 25, 2004 Report Posted January 25, 2004 Rek är på G, Har en studie kamrat vars bror som ska med på reken. Mer än så vet jag ej. Quote
Recommended Posts