Jump to content

Fjäsk?

Fu Frippe

Recommended Posts

Ville bara fjäska lite för :D Kimster :worthy: . Jag såg att du snackade om ditt "skin" och efter lite letande hittade också jag denna funktion och ditt julskin var ju "skitasnyggt"! :)

Dags för en Snyggast Skin Tävling kanske?? ;) :P

• Forumsledning

tackar :) alltid roligt med uppskattning.

..tänkte ha ett tema för varje årstid numera. Vintern blev en pansarperiod.. och till våren har jag lovat Danne att göra en logga med inriktning på flyget. :D

• Forumsledning

Många kanske har missta det här med olika skal till forumet.

Det är så att till forumet kan man byta skal, precis som en nokia telefon ;)

Klicka på "Min kontrollpanel" och sen "Skal och Språk" där finns "Forumskal"

Där kan du välja mellan

- IPB Skin = Forumets Orginalskin som levereras när man installerar forumet som nytt. Babyblått.. väääldigt omilitäriskt

- SoldF.com Flat Green = Henkes skin som hag gjort och som oxå är standard på de som registrerar sig på forumet idag.

- Kimsters v1.3 winter = Detta är det jag gjort. Ska ni se det som det snackas om måste ni välja detta. Det finns nån bugg i det, jag vet.. men inget som hindrar funktionaliteten i forumet.

Håll till godo :D /K

..tänkte ha ett tema för varje årstid numera. Vintern blev en pansarperiod.. och till våren har jag lovat Danne att göra en logga med inriktning på flyget.  :D

Hoppas du inte glömmer ett Träng skal ,O

• 3 months later...
  • Forumsledning

Som många sett har jag gjort ett Flygvapen-tema på loggan. (obsavera stjärtfenan på JAS-planet ;) )

Jag sitter lite nu och skissar på sommarens tema som jag tänkte göra i Flottans tecken.

Jag ska försöka ändra lite på vissa proportioner på forumet... vissa tabbeller ska minskas o ökas.. vi får se om jag lyckas..

Har ni för övrigt förslag på den grafiska lösningen på forumet får ni gärna dela med er era tankar och ideer.

:huh:

/edit: fixade namnändringen.. eftersom jag döpt om skinnet nu. Det står mer i FAQ för som undrar mer.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...