Fu Frippe Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 Ville bara fjäska lite för Kimster . Jag såg att du snackade om ditt "skin" och efter lite letande hittade också jag denna funktion och ditt julskin var ju "skitasnyggt"! Dags för en Snyggast Skin Tävling kanske?? ;) :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnDoe Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 Ja jag har oxå hittat det, men varför när man går in i Markan så centreras sidan till vänster och det blir tomt på höger sida? Är det bara jag som har det eller är det så för alla? Annars riktigt snyggt John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 Var kan detta underverk hittas? Jag hittar bara tre skal; Default, och SoldF 1 och 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnDoe Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 Var kan detta underverk hittas? Jag hittar bara tre skal; Default, och SoldF 1 och 2. Jag har inte dem, jag har IPB Skin Set 1,2 (NEW) SoldF Skin Set 1,2 (NEW) Beta som är julskalet SoldF.com Flat Green 1,2 Mystiskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted December 10, 2003 Report Share Posted December 10, 2003 Har du uppgraderat med senaste patchen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 GLOCKRENT Kimster..... verkligen skitsnyggt KIMSTER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gator Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 Nu är det jul igen...ha-ha, stiligt !! And fully functional ! Gator -> Kimster Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 9040P(log) HO HO HO Glockrent!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 Ohhhhhhhhh, stört skönt juh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runningback Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 Låt oss skapa en fond, "Tacka Kimster". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted December 11, 2003 Forumsledning Report Share Posted December 11, 2003 tackar alltid roligt med uppskattning. ..tänkte ha ett tema för varje årstid numera. Vintern blev en pansarperiod.. och till våren har jag lovat Danne att göra en logga med inriktning på flyget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 (undra vad dom snackar om...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted December 11, 2003 Forumsledning Report Share Posted December 11, 2003 Många kanske har missta det här med olika skal till forumet. Det är så att till forumet kan man byta skal, precis som en nokia telefon ;) Klicka på "Min kontrollpanel" och sen "Skal och Språk" där finns "Forumskal" Där kan du välja mellan - IPB Skin = Forumets Orginalskin som levereras när man installerar forumet som nytt. Babyblått.. väääldigt omilitäriskt - SoldF.com Flat Green = Henkes skin som hag gjort och som oxå är standard på de som registrerar sig på forumet idag. - Kimsters v1.3 winter = Detta är det jag gjort. Ska ni se det som det snackas om måste ni välja detta. Det finns nån bugg i det, jag vet.. men inget som hindrar funktionaliteten i forumet. Håll till godo /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted December 11, 2003 Report Share Posted December 11, 2003 Fan va fränt! Tack Kimster för att du förklarar även för oss mindre sluga! Sen vill jag bara säga att jag garva en hel del när jag såg snöfallet i SoldF:s logo för första gången! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted December 13, 2003 Report Share Posted December 13, 2003 ..tänkte ha ett tema för varje årstid numera. Vintern blev en pansarperiod.. och till våren har jag lovat Danne att göra en logga med inriktning på flyget. Hoppas du inte glömmer ett Träng skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
jed Posted December 15, 2003 Report Share Posted December 15, 2003 Hehe, snygg logga! Jag kan anmäla mig som frivillig att skotta om det är med ett strf90... ;) Kimster: snyggt skin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted December 15, 2003 Report Share Posted December 15, 2003 Hittade skalet till slut - det ar fint. Gront men anda juligt, kan det bli battre? Allt som behovs ar ett blastall for Flyget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 25, 2004 Forumsledning Report Share Posted March 25, 2004 Som många sett har jag gjort ett Flygvapen-tema på loggan. (obsavera stjärtfenan på JAS-planet ;) ) Jag sitter lite nu och skissar på sommarens tema som jag tänkte göra i Flottans tecken. Jag ska försöka ändra lite på vissa proportioner på forumet... vissa tabbeller ska minskas o ökas.. vi får se om jag lyckas.. Har ni för övrigt förslag på den grafiska lösningen på forumet får ni gärna dela med er era tankar och ideer. /edit: fixade namnändringen.. eftersom jag döpt om skinnet nu. Det står mer i FAQ för som undrar mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKalle Posted March 25, 2004 Report Share Posted March 25, 2004 Nu är ju den stora frågan: När får vi se ett KA/Amf-skin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted March 25, 2004 Report Share Posted March 25, 2004 Kimster, nya loggan ar VACKER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted March 25, 2004 Report Share Posted March 25, 2004 Försök att hotta ett lite mer passande teckensnitt till fenan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.