Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ja då sitter man här nu sista lördagen innan inryck..

bara jag som ska ut och  ha lite skoj???  :((

Stackare, och jag kommer en vecka efter dig...

Obs, sy nu inte fast kragspeglarna hela vägen runt om... fast det har kanske bror din lärt dig redan? ;)

Och jävlas så mycket du kan med alla befäl :)

Vi synes på K3, din stackare... :)

• Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Akta er för Lt Ekfeldt ;)

Håll rent på Livskv, det är bäst för er det !  :lala:

P1010024_kopia.JPG

Vapenvård, yeah baby!

Där nere har jag varit... :D

... och där kommer jag säkert befinna mig många gånger de närmaste 10 månaderna. :angry::)

Posted
Akta er för Lt Ekfeldt ;)

Håll rent på Livskv, det är bäst för er det !  :baskerPa:

P1010024_kopia.JPG

Vapenvård, yeah baby!

ujujuj vad mysigt det ser ut. kan knappt bärga mig. bara ca 5mån kvar till inryck nu

Posted

Den 7-9 maj är det informationshelg för oss som rycker in till sommaren. Fick brev idag. Så kom det med ett litet träningschema också. Bara att satta igång!!!

:camo:

Posted
Den 7-9 maj är det informationshelg för oss som rycker in till sommaren. Fick brev idag. Så kom det med ett litet träningschema också. Bara att satta igång!!!

:camo:

Vi ses då! ;)

Fy fan! Inte många dagar kvar till inryck nu alltså! Brr... :tveka:

:D:D:uzi:ak::=o:D

Posted

hallå!

Jag rycker också in 140604 på K3, fast som jägargruppbefäl. det värkar som hela Sveriges ungdom placeras där.. alla som ska göra lumpen i min klass utom en ska till k3, det vill säga 3st. Någon som vet hur många dom har tagit in i år? och hur många dom har räknat med ska falla bort?

blir nästan lite nervös..

:) /Flodin

Posted

250st. det var ju inte så många iallafall med tanke på att jag och två kompisar ska dit samtidigt på samma utbildning och vi bor i en jätte-pytteliten stad

Posted

Nu vill jag veta om regementsläkaren på K 3 fortfarande bryter på tyska och har en defaitistisk hiv-upplysning till alla nyinryckta livhusarer.

Var god inkom med rapport.

Posted

2001 var Dr. Voltaren kvar i egen hög person. Misstänker starkt att han är kvar än. Lustig människa för övrigt.

Posted
Är det någon här som kommer från Skåne?? Är själv från Kristianstad

Jaop, Södra Sandby, 1 mil utanför Lund, 3 utanför Malmö om du inte visste var det var det är beläget....

Så vad tror ni blivande :baskerPa: - bröder, blir det nåt K3 för oss, eller vad läggs ned?

Posted
Nu vill jag veta om regementsläkaren på K 3 fortfarande bryter på tyska och har en defaitistisk hiv-upplysning till alla nyinryckta livhusarer.

Jawoll!! ;)

Han stod och malde på i skolsalen i ett flertal timmar om HIV och annat trams.

Härligt!

Posted

Jawoll!! ;)

Han stod och malde på i skolsalen i ett flertal timmar om HIV och annat trams.

Härligt!

"Och det äRR ju inga nunnoRR ni danzaRR med..."

Posted

Jag rycker också in 14:e Juni. Längtar som fan rent ut sagt. Å nej jag är inte självplågare men ska bli så jävla spännande ! :=o

Ska Bli så jävla skönt å slippa plugga matte E å fysik B !

Men det va fan på håret att jag inte fick bli jägare. Hade 4:a i syn pga mitt kassa höger öga. Som tur va fick inskrivaren någon flipp å ringde runt till några ansvariga för pliktverket.

Till slut lät det (i samråd me inskrivningsanvarig och synläkare tror vi att din syn kommer bli bättre). Så fick jag min 7:a å fick dra ner å göra "jägartestet" så vi ses i karlsbog snart. B)

// Downhill

MSN = [email protected]

Posted

tränar inte så mycket för inryck just nu. spelar handboll som tar upp 5 dagar i veckan. tänkte gå på och träna hårt i mars, annars är jag ute och går med 15 kilo grus men det är det enda, du då

:rocketl:

Guest smurfen1
Posted

K3 bevakningsoldat.. vi kommer ju vara lediga varanan vecka eftersom vi ofta jobbar natt. oså kommer vi få göra baskerprovet :huh:

Posted
K3 bevakningsoldat.. vi kommer ju vara lediga varanan vecka eftersom vi ofta jobbar natt. oså kommer vi få göra baskerprovet  :Malaj:

Haha, ni kommer att ha sjukt jobbig utbildning, ingen lugna gatan så som bevakningssoldaterna har det på andra regementen. Här är det full fart ALLTID.

Posted
K3 bevakningsoldat.. vi kommer ju vara lediga varanan vecka eftersom vi ofta jobbar natt. oså kommer vi få göra baskerprovet  :Malaj:

Det är skillnad på att få göra baskerprovet och att klara det. Sen förövrigt är man ledig var tredje vecka efter GSU:n.