109 Eken Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 Har sett att en del på forumet har en tjusig animation i signaturen. The swede har ju en PBV som e väldigt fin o sen har jag sett en strv också. Min fråga är, har ni hittat dom nånstans eller gjort dom själva? Vilket program använde ni i såna fall Jag skulle vilja ha en animation på mitt livs stora kärlek, tankbilen Diesel Doris :P /109 Eken Quote
Forumsledning Kimster Posted August 24, 2003 Forumsledning Report Posted August 24, 2003 De fordon du sätt är egenhändigt gjorda i Imageready/photoshop. Så vill du ha en egen e det bara att börja rita. Eller så sätter du in en summa $ på ErigG´s konto så gör han säkert en åt dig. Quote
Erik_G Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Stridsvagnsshoppen Prislista Stridsfordonsanimationer: Strf 90 150:- Strv 122, skjuta under gång 350:- Strv 122, skjuta stillastående 350:- Strv 103, automateld och motorproblem 50:- Strv 74, kan gömma sig bakom ett träd 25:-, erbjudande, tag tre betala för en. Patgb 203, Kimster kör 600:- inklusive realistiskt blod Pbv 302 EJ TILL SALU, Såld Sätt in pengarna på Bg XXXXXX-XXXX och ni får er animation levererad i ett exklusivt handpixlat presentetui inom 3 arbetsdagar. Nejvars, jag bara skojade.. om nån vill så är det fritt fram att låna bilderna ovan, men om man vill ha dom som signatur är det ett hett tips att ni sparar dom på en egen webbserver eftersom jag ju kan få för mig att flytta på dom. Vill ni använda dom på nån webbsida eller nåt så får ni gärna fråga först så jag har lite koll på var de hamnar Hur ser en diesel-doris ut? /E Quote
RANGERTEDDY Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 (edited) Erik_G riktigt snygga grejjer du har gjort, en fråga bara. Skulle det vara möjligt att fixa en vagnsträff med RB56 Edited August 25, 2003 by RANGERTEDDY Quote
bäfver Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 kan du inte fixa en GIF där en patrull är ute och får spårupptag, följer spåret och får sammanstöt och krigar på som satan sen rejsar vi hem med en tgb och får punka och blir hämtade av ett ufo som ger oss massa spännande vapen som vi sen får fara och skjuta marsianer med??? det vore sviiiiiin schyyyyyyyssstt!!! sälla Quote
Gorg Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 kan du inte fixa en GIF där en patrull är ute och får spårupptag, följer spåret och får sammanstöt och krigar på som satan sen rejsar vi hem med en tgb och får punka och blir hämtade av ett ufo som ger oss massa spännande vapen som vi sen får fara och skjuta marsianer med??? det vore sviiiiiin schyyyyyyyssstt!!! sälla Jag e lite trött men det kan det verkligen förklara en skrattanfall framför skärmen, jag som inte har nån humor Fyfan, hahahaha Quote
Erik_G Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 kan du inte fixa en GIF där en patrull är ute och får spårupptag, följer spåret och får sammanstöt och krigar på som satan sen rejsar vi hem med en tgb och får punka och blir hämtade av ett ufo som ger oss massa spännande vapen som vi sen får fara och skjuta marsianer med??? det vore sviiiiiin schyyyyyyyssstt!!! sälla Ummmm.. jag ska tänka på saken, o kolla ifall nån bra regissör finns att tillgå. Quote
Nifelhel Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Erik_G då vill jag ha ett stridspar som rensar rum. Med handgranater å hela kittet... ;) Quote
109 Eken Posted August 26, 2003 Author Report Posted August 26, 2003 Diesel Doris hette/kallades en av våra Scania tankbilar vi hade i lumpen, ack ja. En kul grej hände när vi var i Skillingaryd (regnar det alltid där eller?) vi skulle backa in Diesel Doris mellan två träd o jag var backledare, när plötsligt ett ondskefullt träd hoppade rätt in i bilen :P Jaha skit också, tänkte jag och gick för att rapportera den lilla olyckan till Lt: -Lt vi råkade köra på ett träd med Diesel Doris! -Hade ni ingen backledare? -Ehh jo -Jaha blev de några allvarligare skador då? -Nä en spricka i framskärmen bara -Vafalls! Har du spräckt Diesel Doris?! Quote
Erik_G Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Diesel Doris hette/kallades en av våra Scania tankbilar vi hade i lumpen, ack ja. En kul grej hände när vi var i Skillingaryd (regnar det alltid där eller?) vi skulle backa in Diesel Doris mellan två träd o jag var backledare, när plötsligt ett ondskefullt träd hoppade rätt in i bilen :P Jaha skit också, tänkte jag och gick för att rapportera den lilla olyckan till Lt: -Lt vi råkade köra på ett träd med Diesel Doris! -Hade ni ingen backledare? -Ehh jo -Jaha blev de några allvarligare skador då? -Nä en spricka i framskärmen bara -Vafalls! Har du spräckt Diesel Doris?! Med tanke på din pegas, pratar vi en 40-bil med fyra cisterner på flaket och en bränslekärra efter? I så fall kan jag trösta dig med att "Diesel Doris" torde ha fått ett par smällar innan dess. Bland annat av vpl som tröttnat på kärvande terrängkedjor och drämt en hammare rätt i förardörren. Motorbefälet blev ursinnit, men en Tgb 40 har tjock hud, inte ens ett märke i färgen blev det. (nej, det var INTE jag.. men jag kännde stark sympati för min kollega) /Erik G 25 Pvhkpkomp AF2 94-95 Quote
phantom Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Du skulle inte kunna göra en som visade min signatur om du fattar?! Quote
109 Eken Posted August 27, 2003 Author Report Posted August 27, 2003 @Erik_g: Neh... du måste skilja på tankbil o drivmedelsbil juh...en tankbil har fast tank dvs en vanlig civil tankbil med lite grön färg på = inte lika hållbar som en 40 bil som ju består av 95% gjutjärn Quote
Erik_G Posted August 28, 2003 Report Posted August 28, 2003 @Erik_g: Neh... du måste skilja på tankbil o drivmedelsbil juh...en tankbil har fast tank dvs en vanlig civil tankbil med lite grön färg på = inte lika hållbar som en 40 bil som ju består av 95% gjutjärn Äsch.. det var 8 år sen muck, så en drivmedelsbil har blivit till en tankbil i mina ögon för länge sedan Tack för alla uppslag. Får se om jag får tid/ork/whatever och snickra lite.. /E Quote
Recommended Posts