Jump to content

Högvakten

Vildmannen

Recommended Posts

Posted

Det var P10, från Strängnäs. Bra att de kan hjälpa till när sånt händer.

Posted

Fällda bajonetter får de flesta att backa, till och med mentala kalhyggen långt ute på högerkanten.

Posted
Det är nog inte bara pulsen som går upp, skulle tippa att det pumpas lite adrenalin också.

:ph34r:

Tja med tanke på at det är adrenalin som får pulsen att öka så.

Posted

Tänkte just på det igår jag också. Mitt gamla postställe FÖ. Skänkte post 7 en stilla tanke när jag såg nyhterna igår...

Posted

bevisar ju bara att dessa skinnskallar är lika kala på insidan som på utsidan, anfalla framför högvakten?!?!? hur dum får man bli?

Posted

finns det egentligen en vettig förklaring varför svenska "patrioter" som dom går i amerikanska jeans, jackor sydda i thailand, indiska frisyrer med anknytning till englands gruvarbetare och skriker tyska hälsningar.....hade det inte varit mer svenskt att längst kungsgatan sett 400 kalhyggen iförda folkdräkt sjungandes och dansandes till "små groddorna"...............men det är väl inte lika manligt, eller ????????????

PREATORE IN VINCES :D

Posted

tror att dem har ett inre behov av att visa sin total avsaknande av intelligens. ser inte ngn annan möjlig förklaring till problemet.

de har definitivt fått alldeles för lite kärlek när de var barn. låt högvakten ge dem en stor björnkram!!!

skinnskalle >>> 8| :D <<< soldat

Posted

För att inflika lite mer nyans angående skinnskallar kan jag berätta att en polare som var skinnhuvve när han var yngre var uppe i oslo och hälsade på skinsen där, enligt honom var runt hälften av dem pakistanier .

Det är skillnad på skins och skins.

Posted

Det finns minst lika många sorters skins som det finns politiker. Några är högervridna, några är inte det....

Skinheadskulturen härstammar ifrån Jamaikanska invandrare i England.

Bra infosidor... Som jag tycker ni skall läsa..

Skinheads

more skinheads

Posted
För att inflika lite mer nyans angående skinnskallar kan jag berätta att en polare som var skinnhuvve när han var yngre var uppe i oslo och hälsade på skinsen där, enligt honom var runt hälften av dem  pakistanier .

Sen så finns det den ultraradikala vänstern som klär sig och ser precis ut som skinnskallar. Jag kommer inte ihåg vad dom kallar sig för... Hjälp med namnet! Det kan ju vart såna som dessa pakistanier var...?

Posted
För att inflika lite mer nyans angående skinnskallar kan jag berätta att en polare som var skinnhuvve när han var yngre var uppe i oslo och hälsade på skinsen där, enligt honom var runt hälften av dem  pakistanier .

Sen så finns det den ultraradikala vänstern som klär sig och ser precis ut som skinnskallar. Jag kommer inte ihåg vad dom kallar sig för... Hjälp med namnet! Det kan ju vart såna som dessa pakistanier var...?

Du menar SHARPskins eller RASHskins.

SHARP= Skinheads Against Racial Prejudices

RASH= Red Anarchist Skinheads

Posted
Det är skillnad på skins och skins.

Är inte skinnsen frånbörjan aningen vänstervridna, innan någe kalhygga kompå att dom skulle bli höger :). Vill minnas att det härstammar från Jamaica eller något sådant...

Kolla in den rosa Swastikan ROSA

Posted
Är inte skinnsen frånbörjan aningen vänstervridna, innan någe kalhygga kompå att dom skulle bli höger :huh:. Vill minnas att det härstammar från Jamaica eller något sådant...

Ehh, har du funderat på att läsa alla inlägg innan du skriver? :)

Nifelhel:

Det finns minst lika många sorters skins som det finns politiker. Några är högervridna, några är inte det....

Skinheadskulturen härstammar ifrån Jamaikanska invandrare i England.

Bra infosidor... Som jag tycker ni skall läsa..

Skinheads

more skinheads

The Swede

Posted
Som en sa -jag ska flytta till ett land som inte tillåter invandring! :)

syftar du på den där dokumentären där en jounalist nästlat sig in?

om du gör det skulle jag gärna vilja veta var den går att få tag på. har sett den när den visades, men skulle vilja se den igen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...