Eddie Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Är det någon som vet något bättre än att sitta vid forumet å ta en Öl + snus en trevlig sommar kväll? skriv vad ni gör på en trevlig kväll! Mvh Eddie
Adam Wilhelm Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Hehe... vet mycket som är trevligare. Men det kommer som klar tvåa. *Loves Forumet*
Forumsledning Kimster Posted June 27, 2003 Forumsledning Report Posted June 27, 2003 ...vadå ? finns det alternativ ? ..jag vet Ing mummlar om att han 'grillar' .. eller vad fan det nu heter, jag har aldrig hajjat riktigt vad han gör.. . *pffshht* öl ? nån ? .. .
Ing Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 ...vadå ? finns det alternativ ? ..jag vet Ing mummlar om att han 'grillar' .. eller vad fan det nu heter, jag har aldrig hajjat riktigt vad han gör.. . *pffshht* öl ? nån ? .. . Jomen! Så är det.. Fläskfilé, flintastek.. och lite potatis av någon sort.. gärna med någon form alkoholhaltiga drycker till. Det är fint det. ^ ....kvällens meny
Nifelhel Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 MAT MAT MAT MAT MAT Ing varför är det alltid mat inblandat när du gör något???
BJK Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Planera morgonsdagens segling, och grillning !!! Och planera det sista inför ÖS10 i Halmstad nästa helg, alla lökar måste ju få tak över huvudet och så! B)
Ezaey Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Vanligtvis brukar kvällarna spenderas ute vid kusten i stugan, eller uppe vid sjön med kompisar; såvida det inte är allt för regnigt för att grilla. Sommar, sol, skog, sjöar och grillning, det är livet.
Wahlgren Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Grilla är jäkligt trevligt... synd att jag nästan aldrig gör det. Kanske om jag har tur så görs det en gång om året :( Det ska man göra på en sommarkväll... grilla och slappa
Ing Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 MAT MAT MAT MAT MAT Ing varför är det alltid mat inblandat när du gör något??? Mat är VIKTIGT!! Äta bör man.. annars dör man... å så. seså, grilla nu en bit gris, ko eller valfritt annat djur, knäpp upp en pilsner och ha en bra kväll.
toord Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Flintastek och b-sås och en rikigt kall öl kan inte bli bättre
mgann Posted June 27, 2003 Report Posted June 27, 2003 Det som som slår det mesta är en fin single malt whiskey tillsammans med soldfforum. Har just nu ett glas whiskey i handen. Smakar alldeles utsökt.
Runningback Posted June 28, 2003 Report Posted June 28, 2003 Jag var ute på piren i jönköping, ett rekomenderat ute-ställe för åldrar mellan 18- 24-
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.