Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tjena. Vet nån var man kan finna info om dom olika sätten att bära en shemagh scarf på? Verkar inte vara helt lätt att få den att sitta kvar på skallen vid vissa användningssätt. har letat som fan men inte hittat något.

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ehhhmm.... hur ska man förklara?

Runt runt runt och så igenom. Ungefär som när man gör galge, du vet sådan grejj man hänger folk med.

Usch va flummit detta blev.

Guest Andrew
Posted (edited)

Märkligt att vissa behöver en kurs i hur man gör.

Ni har aldrig funderat på att sno trasan runt huvudet och försöka själva.

Finns ett par olika sätt man kan knyta den på.

Testa själva istället för att be om hjälp så kommer ni bli mycket nöjdare över att ha klarat någonting själva än att be om hjälp för en sak som t.o.m en tioåring klarar av att lista ut själv.

För övriga som ändå vill veta follow the instructions below.

militarymorons_com.jpg

Edited by Andrew
Posted (edited)
Varför måste man vara medlem för att se de stora bilderna på morons sidan :baskerHKP:

Måste inte vara medlem. Han gillar bara inte att man direktlänkar bilder från hans sida. stjäl bandbredd.

Vill man se hans bilder större så fyller man bara i mm i fälten och tittar. Inte så svårt.

Edited by Fu Kjellberg
Guest Andrew
Posted (edited)
Så fy på dej Andrew som inte läser vad som står på hans sida

Det kanske är just det jag har gjort.

Precis som du gjort med din Avatar ifrån KHS Products.

Det finns många "webmasters" som är vänliga bara man mailar och frågar.

Edited by Andrew
Posted

Men alla som har sett BravoTvåNoll vet att dom använder en annan form av knytning. Där gör dom först en hattliknande grej och drar sedan det överblivna tyget över ansiktet.

Är det någon som kännertill denna knytning? :ph34r:

Posted (edited)

Vad är det för vapenrem på denna cammo målade M4:an?

-----------------------------------------------------

Eftersom din länk hela tiden vill att man ska logga in på en annan sida för att se den så tog jag bort skrotet.

The Swede

BLÅGUL

Edited by The Swede
Guest Andrew
Posted
Ett tips : Kolla in www.militarymorons.com , där finns beskrivning på hur man korrekt viker & bär din shemagh .

JA ! ... eller så kollar du sista inlägget och bilden på föregående sida i denna tråd.

Posted
Är det någon skildnad mellan en Shemagh och en Palestina sjal?

Dock kan det vara skillnad på de som bär dessa. MÖP:ar bär shemagh, PÖP:ar (Politiskt Överintresserade Personer) bär palestinasjal. ;)

Posted

Jag bara undrade för min kära mor säger att folk tror att man är vänstervriden om man bär en sådan, men hur gör man för att övertyga folk att man inte är det?

Posted
Jag bara undrade för min kära mor säger att folk tror att man är vänstervriden om man bär en sådan, men hur gör man för att övertyga folk att man inte är det?

Man får ju inte helt plötsligt en ny politisk åsikt om man sätter på sig en sjal... Sätt på dej shemaghen och var en stolt MÖP! Dessutom så är det ju lite modernt och "army fachion" att gå runt med sjal, camo-tröjor och gröna fluffiga byxor, så jag tror inte att det är så många som tror att du är vänster-radikal eller är medlem i "Befria Palestina"...