Jump to content

Jägare som allergiker

Recommended Posts

Chassi, jag får en obehaglig kännsla som att något trycker i hallsen men inget som stör andningen!

speculatores, Det var flera år sedan jag spyde pga mjölk. Idag kliar det lite på tungan och då vet jag att jag ska sluta äta.

Tackar så mycket för svaren!

Chassi, jag får en obehaglig kännsla som att något trycker i hallsen men inget som stör andningen!

speculatores, Det var flera år sedan jag spyde pga mjölk. Idag kliar det lite på tungan och då vet jag att jag ska sluta äta.

Tackar så mycket för svaren!

bra, de är alltid lite bra att få mer kött på bena när de gäller en allergi åtminstånde jag inte känner till. så länge du har koll på det och är ärlig mot dig själv är de ok.

Vilket stelbent svar, det är ju inte vedertaget att allergi=nej.
Minskar ju av förklarliga skäl dock chanserna till att bli antagen vilket ska understrykas.

Finns ju vid sidan av Jäägeriet en massa andra tjänster som är balla och tuffa, dock inte lika prestigebetonat.

Chassi jag vet inte vad du har för bakgrund men jag gjorde SANS-tester och förtester till jägarförband i fjol och på hälsoundersökningen frågade de om allergi, de som svarade att de hade det fick inte bli jägare. Vad jag vet har det alltid varit vedertaget att allergi=nej på jägarförband men vissa ljuger om sina allergier.

Du har dock helt rätt i det du säger, finns många andra häftiga tjänster!