hajjper Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Det här är inte ett dugg roligt. Men jag postar den här musikvideon i den här tråden iaf. Riktigt bra svensk grupp, album släpps i Maj enligt uppgift. Lyssna och njut. Påminner om Rammstein. Ni måste ha Quicktime eller VLC www.videolan.org för att kunna ladda hem och se den. http://www.sendspace.com/file/49faco (ca 150mb) Edit: På http://www.raubtier.se kan ni ladda ner deras låt Kamphund i mp3 format! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 albumet släpps på onsdag 25/3 typ nästa vecka... och finns för provlyssning här fö är metalbox.se en riktigt trevlig webradio för oss som gillar hårdare musik. bandit radio är även de med på raubtier-tåget och skall tydligen sända direkt från release-partyt i haparanda i kväll(lör 21/3). låter som ett rätt riskfyllt uppdrag. åka från fjollträsk till yttersta norden, gå på fescht och jobba med media, en för mig totalt livsfarlig mission. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Fick plattan i brevlådan igår! Bättre än väntat. Har ingen favoritlåt ännu men Änglar och Hjärteblod ligger bra till just nu. Skall tillängna Dobermann till tjejens hund (Italiensk vinthund på 4,9KG varav hälften ibland tycks utgöras av tänder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Härligt go i alla låtar faktiskt. Achtung Panzer är lite favorit just nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Hörde intervjun med dom på Bandit. Sångaren hävdar att han varit "yrkesmilitär", någon som vet om det stämmer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 NBG... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted March 27, 2009 Author Report Share Posted March 27, 2009 Är Raubtier ett symptom på PTSD? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Måste faktiskt säga att de "växer". Corny texter och ganska simpelt arrangerad musik. Men det öser på ganska bra. De är dessutom lättlyssnade för folk som inte lyssnar så mycket på tyngre musik, så de kan nog ha en ganska bra framtid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Måste faktiskt säga att de "växer". Corny texter och ganska simpelt arrangerad musik. Men det öser på ganska bra. De är dessutom lättlyssnade för folk som inte lyssnar så mycket på tyngre musik, så de kan nog ha en ganska bra framtid. Jag trodde de hade fått en lyckträff med Kamphund men jag tycker skivan är bättre än så efter 2 dagars intensivt lyssnande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Så det är bara jag som tycker att "Kamphund" är helt värdelös? Utöver det så är skivan jävligt bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Ingen mer än jag som tycker sångaren har slående likheter med Lasse Kongo? Både till sång och utseende. Humor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Råskinn Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Deras senaste platta "Skriet från vildmarken" är riktigt nice Checka även deras nya singel som man kan hämta gratis på deras hemsida Den heter för övrigt "K3" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabbe Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Deras senaste platta "Skriet från vildmarken" är riktigt nice Checka även deras nya singel som man kan hämta gratis på deras hemsida Den heter för övrigt "K3" text ur låten K3 "Edsvurna, luftburna, hör hur rotorerna gå Edsvurna, luftburna, ett brödraskap av utvalda få" Är det någon i bandet som har gjort sin vpl där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 "K3" is a brand new piece of music, especially written for our proud soldiers serving in Afghanistan" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dasher Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 Är det någon mer som har fått tag i deras senaste, "Från Norrland Till Helvetets Port"? Skivan har gått varm ända sen jag fick hem den, ska på deras releaseparty på fredag också "Jag lever livet som sig bör I kamouflage ... Den enda färg jag lever för Är kamouflage" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.