Jump to content

Combat Missions

RaVeN

Recommended Posts

Posted

Någon som vet vart denna serie går att få tag på?

För ni som inte vet så har dom gjort en typ av Reality tv som består av ett antal Grupper som ska lösa olika uppdrag

ex gisslan fritagning, spänga tanks och överfalla konvojer och liknande.

Folk som ingår i Grupperna är från

Navy Seals

CIA Spec ops

Swat(police)

Marine Recon

Green Berets

Delta Force

Och i olika teamen är varje gren representerade. läs mer här:

www.bravo.co.uk/combatmissions/index.html

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Posted

Jag har hittat serien med hjälp av Direct Connect och tankat hem några avsnitt. Jag tycker att serien var kass, som en dockhussåpa.

Posted

Jag har episode 1-9 i DivX format, var tydligen 15 avsnitt men har inte hittat 10-15.

Posted

Arghhh..................kan nån tala om för mig vilken hub jag kan hitta det på?

Har letat som en besatt efter Combat Missions sen den gick på TV i USA.

Fridens liljor // Fk Klinken

• 1 month later...
Posted

Tjena!

Jag skulle vilja se avsnitt 11-15 av combat missions, någon som har dem på sin ftp. Skulle bli väldigt glad om det var så att någon har dem eller kan fixa dem

Tack på förhand

M203

Posted

Har själv letat med handlys och lyckta utan att hitta några iaf inte på DC

Har haft 1-4 men HD sket sig och vart tvungen att köpa en ny...

Posted

Det är typ camp malloy:

Dom är indelade i olika lag:

Alpha.Bravo.Charlie.Delta

Det är med blandat folk från:

Navy Seals

CIA

Swat

Ranger

Delta Force

Marine Recon.

Som tävlar i olika uppdrag:

Pilot Down

Squads must cross over enemy lines to rescue an injured pilot from a plane wreck and deliver him to a safety point.

Missile Guidance System in Hangar

This is a two-fold operation. First, squads must land on the hangar’s roof and deactivate an enemy transmission satellite. Then, they must rappel down to the ground and take out a Missile Guidance System located inside the hangar.

Tank Take-Out

Squads must blow up an enemy tank in hostile territory.

Hostage Rescue

Squads must rescue a hostage from gang members holed up in an urban apartment complex.

Meth Lab

A methamphetamines lab is hidden in the desert. Squads must find the lab, conduct surveillance, and return with enough evidence to obtain an arrest warrant.

Fuel Dump Demolition

Squads must find and take out an armor-protected, subterranean fuel depot located behind enemy lines.

Prisoner Rescue

Squads must rescue a prisoner by going behind enemy lines and ambushing a troop carrier at a guarded road block.

Urban Assault

The winning squad is divided into two units. Using stealth and navigational abilities, each unit must navigate through a series of objective locations while avoiding gunfire from the opposing unit.

Laget som förlorar måste rösta hem en medlem men får sedan välja en ny från breifing room

Finns mer här:

http://www.usanetwork.com/series/combatmissions/

:angry:

Posted

Det här verkar vara något intressant, får se om man kan hitta serien någonstans.... :dong:

Posted

Faaaaaaaaaaan, jag vill verkligen se avsnitt 11-15. Någon som vet någon kanal på irc där någon själ kanske har den? Stört omöjliga att hitta, avsnitt 1-10 finns på ancient hubben, men då gäller det att man har 10 mbits uppkoppling.

Posted

Hittade en hel bunt med avsnitt för några månader sen på DC, kan kolla om jag kan hitta dem igen.

Tyckte idéen var jävligt bra men utförandet kändes lite halvdant, kändes uppgjort på nått sätt.

Posted

BSA, jovisst är dem på dc å tittar men sist jag kollade så var combat missions inte programvara. När det gäller de andra branschorghanistionerna och dc så är dem där och tittar men du kommer inte bli åtalad. Det värsta som kan hända är att din isp får ett mail från mediaforce motsv som ber dem kontakta dig och ta bort det som de just då har fått betalt för att leta upp och man råkar ha på datorn. Sist jag hörde att det hände var att mediaforce letade folk med två tornen. Är dessutom rätt säker på att tv bolagen ännu inte organiserat sig för att leta folk med tv serier på datorn. De som branschorganisationera vill komma åt är den kommersiella piratkopieringen och releasegrupperna inte de enskilda nedladdarna.

Jo serien är ingen superhöjdare men den har sina stunder. Var det avsnitt senare än 10du hade hittat? Har sett avsnitt 1-10 innan så jag är rätt sugen på de 5 sista.

Ha det allihopa

Posted

Jag skulle oxå vilja se de 5 sista avsnitten. Så har du dem på din FTP eller liknande skicka ett PM

Posted

Vilken stört skön serie! Den skulle 4:an visa istället för ”Camp Maloy” som går nu. Deltagarna där kan ju inte ens orientera… :unsure:

Posted

Ja jag skulle bara säga att om någon hittar 11-15 så skicka gärna ett litet PM så kanske man kan få ftpa dem.

Tack på förhand

• 1 month later...
Posted

Lyckades radera dom avsnitten som jag hade... så om det är någon som har dom, och vill dela med sig (helst via FTP), skicka mig ett PM.

• 7 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...