Waba Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 Går det att kombinera utbildningen med ett extrajobb på helger? Arbetsgivaren ser gärna att jag stannar och arbetar vissa helger, ända från utbildningsstart. Quote
Berggren Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 Vad jag vet är det inget problem, beakta dock att om du tjänar mer än 2000 kr i månaden i snitt så kommer hälften av det överskjutande beloppet att dras på ditt eventuella bostadsbidrag (familjebidrag). Quote
see_ya Posted August 4, 2009 Report Posted August 4, 2009 (edited) Riktigt spännande nu grabbar, inte ens en vecka kvar! =) Ses på Karlberg! Nautisk, hoo haa! häll upp, drick upp, ställ upp! Edited August 4, 2009 by see_ya Quote
Aleeio Posted August 7, 2009 Report Posted August 7, 2009 Då va man strax på väg upp till Sthlm! Syns på måndag Quote
J.K Nilsson Posted August 7, 2009 Report Posted August 7, 2009 Vilken entesuasm, man blir rörd till tårar. Lycka till grabbar och tjejer, bästa tiden i karriären kommer nu och mycket extra skoj ser dom ut att ha klämt in jämfört med strax efter sekeskiftet. Jag är lite avis. J.K Nilsson Quote
Faers Posted August 8, 2009 Author Report Posted August 8, 2009 Då bär det upp redan imorgon! Någon annan härifrån som ska upp då? Quote
Gustaf Psilander Posted August 8, 2009 Report Posted August 8, 2009 (edited) Jag och en kamrat åker upp imorgon pga. det inte fanns en enda vettig biljett på måndagen. Han från Skåne och jag från västragötaland. Kanske beror på att madonna spelar i götet i kväll och imorgon som skall hem...vem vet? Edited August 8, 2009 by klawe Quote
Fjällräv Posted August 8, 2009 Report Posted August 8, 2009 Jag kan meddela att mitt tidigare nämnda problem löste sig och jag fick tillåtelse att flyga ner med motiveringen att flygbiljetten var billigare än tågbiljetten. Ifall någon annan hamnar inför en liknande situation någon gång... Quote
033 Posted August 8, 2009 Report Posted August 8, 2009 Vi är nog ganska många som kommer imorgon, så förhoppningsvis behöver ingen vara ensam imorgon kväll =) Quote
Gustaf Psilander Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 Förhoppningsvis har vi varandra ;) Nu är det inte långt kvar vi synes under morgondagen... Quote
Faers Posted August 9, 2009 Author Report Posted August 9, 2009 Timmar kvar grabbar! Anländer till sthlm c 1644, sen så går jag till skolan. Folk som lyckas hitta mig får gärna tagga på ;) Quote
kroxilkrax Posted August 9, 2009 Report Posted August 9, 2009 (edited) Kommer till sthlm 18:39! Syns ikväll! Edited August 9, 2009 by kroxilkrax Quote
see_ya Posted August 13, 2009 Report Posted August 13, 2009 jaaa, de här blev ju bra! chefsflygeln klagar man ju icke på Quote
Recommended Posts