Munken_swe Posted October 15, 2010 Report Posted October 15, 2010 Det är i alla fall samma sorts påse som vi fick när de sa att vi skulle få gulpåsar. Men det kan ju vara ett spritt missförstånd. Quote
eskil Posted October 15, 2010 Report Posted October 15, 2010 Jag måste gå mot strömmen här och säga att jag faktiskt föredrar gulpåsen framför grönpåsen. Mest för att den faktiskt är godare. Grönpåsen tycker jag bara smakar korvstroganoff oavsett om det står Kyckling curry, Präriegryta eller Pasta provencale på lappen. Några särskilda problem med magen har jag inte upplevt, men jag har å andra sidan inte ätit påse under några längre perioder. Quote
ensnubbe Posted October 29, 2010 Report Posted October 29, 2010 Nu har även jag satt tänderna i ett par gulpåsar, och visst var det 24hmeal det rörde sig om, misstog mig. Lite besviken på att den är genomskinlig ist för gul dock Hursomhapp så tycker jag denna är några hundra gånger bättre än grönpåsen, särskilt för dem som har ätit sig allergiska mot grönpåsen. Själv är jag vegetarian och har blivit ganska "less", om nu det ordet räcker för att beskriva vad jag menar, på pasta i tomatsås och ris i basilikasås. Enda problemet med gulpåsen är att det är alldeles för lite mat i. De kunde ju börja med att lägga i tre Swebars istället för en, något bröd liknande det risbröd som finns i vissa grönpåsar och nån 100g chokladkaka eller liknande, så vore det en riktigt bra portion. Quote
Leif H Posted July 20, 2012 Report Posted July 20, 2012 Vad har egentligen hänt med "gul-påsarna"? Vilka förändringar gjordes? Kom de ut till förbanden? Quote
Recommended Posts