Jump to content

Tråden om ingenting


Sjöbevakaren

Recommended Posts

Ja, det finns ju så många trådar här på Soldf som handlar om mer eller mindre vettiga saker. Så nu tyckte jag att man skulle starta en tråd om ingenting. Vad diskuteras då I denna tråd? Ja, just det, ingenting.

Saker som det kan skrivas om i denna tråd:

Att man som Yoff uptäkte att ingen av sina Vpl kalntade sig under hela dagen

Att när man kommer hem att man Inte har fått nya mail

Att när man kollar bankkontot at man fortfarande inte har är rikare än månaden innan

Att när man är på HV övning så kommer det fortfarande inte inkallas CAS bara för att de är coolt

 

Så har ni en sådan icke händelse at berätta så skriv en rad här i denna tråden.

 

Naturligtvis är tips om hur en icke händelse dag ska planeras också mycket välkommet.

Tex. Tips till Vpl så att befälet inte skriker ochåt denne och belönar med armhävningar

Tips till alla unga hur man bäst förklarar den sena hemkomsten och den tydliga alkohåldoften UTAN att det blir moralföreläsning

Tips till alla singlar där ute hur man bäst inreder sin lya för bästa komfort

etc, ANVÄND FANTASIN - Det är den egenskap som Vpl alltid uppvisat när de ska på permiss. M-nr 384628 Finns i närmaste förråd

 

Edit: La till lite saker

Link to comment
Share on other sites

Jag har ännu inte fått tillbaka mitt pass från den Saudiarabiska Ambassaden. Frågan är om jag kan åka på söndag eller inte.

 

Sen är väl inte Saudiarabien ett land jag skulle vilja vara i frivilligt nu då Ramadan börjar på måndag (enligt vissa uppgifter jag sett). Jag som inte tycker om att fasta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...