Jump to content

Hej och F3

Recommended Posts

Eeeh, hallå, vänta STOPP! Så här kan vi inte hålla på så fort det kommer en ny till forumet, det skulel bli förbaskat mycket hälsande, även om det iof. kan tyckas vara trevligt.. ;)

Guest Predator

Spinner vidare på Niefelhels och Shadows kloka ord. Efter någon månad på det här forumet kommer du att ha blivit lika knäpp och störd som alla vi andra är här. Även om det är svårt att tro så var vi andra faktiskt helt normala personer innan vi gick med här. Sen vi gjorde det är vi dock för alltid förändrade. Det är mycket tragiskt.

Nejdå, är totalt riskfritt (tror jag iaf). :)

Även om det är svårt att tro så var vi andra faktiskt helt normala personer innan vi gick med här. Sen vi gjorde det är vi dock för alltid förändrade. Det är mycket tragiskt.

Nejdå, är totalt riskfritt (tror jag iaf). :)

Om inte tar internet upp mer tid helt plötsligt..hehe

Men predator inte ska du avslöja sådana hemligheter

Orka: Har fått intrycket att FBS på F4 är jäkligt bra. Kolla under Svenska Förband på Soldf:s länksida, där hittar du två privata hemsidor som handlar om det. Ska själv in som FBS patrullchef på F7 i augusti nästa år.

tjena pojk, grattis till att du hittat hit...

nu kommer du aldrig härifrån!!

hehe

låter iaf som du fått en bra tjänst! finns lite info på www.f4.mil.se

vet inte om den är så bra men det finns iaf.

Som Östersundare kan jag hälsa dig välkommen både till Östersund (Frösön för din del) och till forumet.

Har en del vänner som gjort värnplikten som gamla Närskyddare på F4, en del av dem arbetar nu som befäl där.

Har bara hört nyromantiska omskrivningar om tillvaron där, så du får det nog bra... :what:

Guest Lindman

Knäppgökar? Galna?

Jag som trodde alla här inne var välanpassade individer i det svenska samhället som INTE dreglar vid blotta åsynen av en Ak5 och kan citera hela SoldF mm. hehe

:D

ja fast nu e han ju inte prao längra nu e han ju nyinryckt! å vet ni va de betyder? jo att vi har makten! =0) vänta dig många nattliga springturer i de mörkaste skogar...

du ser som man blir efter ett tag på detta forum.. =) hehe... kan tilläggas att jag inte vart med så himla länge...

*ler*