Orka Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Hej Jag vill bara säga hej till alla här för jag e helt ny. Nu undrar jag Hur e det all ligga på F4 under sin värnplikt och hur e Östersund? Mvh Orka Quote
Guest Predator Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Trevligt med en riktig färsking här på forumet. Vad har du fått för tjänst på F4? Quote
Orka Posted June 12, 2002 Author Report Posted June 12, 2002 Jag ska bli FBS Grupp Chef e tanken i alla fall =) Vill också tacka för alla välkomnanden... Quote
Skuggan Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 welcome to a bunch of strange people. kort sagt välkommen i gänget hoppas du ska trivas. :thumbs: Quote
Nifelhel Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Precis, välkommen in bland en massa knäppgökar ;) :cool: Quote
Ing Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Eeeh, hallå, vänta STOPP! Så här kan vi inte hålla på så fort det kommer en ny till forumet, det skulel bli förbaskat mycket hälsande, även om det iof. kan tyckas vara trevligt.. ;) Quote
Calle no1 Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Hej, jag känner igen dig från Skalman.nu Quote
Guest Predator Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Spinner vidare på Niefelhels och Shadows kloka ord. Efter någon månad på det här forumet kommer du att ha blivit lika knäpp och störd som alla vi andra är här. Även om det är svårt att tro så var vi andra faktiskt helt normala personer innan vi gick med här. Sen vi gjorde det är vi dock för alltid förändrade. Det är mycket tragiskt. Nejdå, är totalt riskfritt (tror jag iaf). Quote
Calle no1 Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Predator: Nu har du försagt dig :0 :shaun :shaun :shaun Hehe Quote
Guest Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Även om det är svårt att tro så var vi andra faktiskt helt normala personer innan vi gick med här. Sen vi gjorde det är vi dock för alltid förändrade. Det är mycket tragiskt. Nejdå, är totalt riskfritt (tror jag iaf). Om inte tar internet upp mer tid helt plötsligt..hehe Men predator inte ska du avslöja sådana hemligheter Quote
Guest Predator Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Fan också, jag tänkte mig inte för. Får ta och skärpa till mig lite. Quote
Mattias Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Orka! Får man fråga hur du hittade hit? Kan vara lite intressant att veta. Kommer, när jag tänker efter, inte ihåg själv hur jag hittade hit. (Var så längesedan, redan på det gamla forumet ) Quote
Magnus Posted June 12, 2002 Report Posted June 12, 2002 Orka: Har fått intrycket att FBS på F4 är jäkligt bra. Kolla under Svenska Förband på Soldf:s länksida, där hittar du två privata hemsidor som handlar om det. Ska själv in som FBS patrullchef på F7 i augusti nästa år. Quote
Guest Posted June 13, 2002 Report Posted June 13, 2002 tjena pojk, grattis till att du hittat hit... nu kommer du aldrig härifrån!! hehe låter iaf som du fått en bra tjänst! finns lite info på www.f4.mil.se vet inte om den är så bra men det finns iaf. Quote
#snowman# Posted June 13, 2002 Report Posted June 13, 2002 Som Östersundare kan jag hälsa dig välkommen både till Östersund (Frösön för din del) och till forumet. Har en del vänner som gjort värnplikten som gamla Närskyddare på F4, en del av dem arbetar nu som befäl där. Har bara hört nyromantiska omskrivningar om tillvaron där, så du får det nog bra... :what: Quote
Guest Lindman Posted June 13, 2002 Report Posted June 13, 2002 Knäppgökar? Galna? Jag som trodde alla här inne var välanpassade individer i det svenska samhället som INTE dreglar vid blotta åsynen av en Ak5 och kan citera hela SoldF mm. hehe Quote
Orka Posted June 13, 2002 Author Report Posted June 13, 2002 Hej, jag känner igen dig från Skalman.nu <!--emo& Ja jag fins också på skalman.nu med samma användarnamn. Men vad heter du på Skalman.nu? Quote
Guest Lillan Posted June 13, 2002 Report Posted June 13, 2002 Oj en liten prao elev!! *ler brett* Dig kan man ha mkt skoj m.... Hrmmm... välkommen hit :thumbs: !! Quote
Guest Posted June 13, 2002 Report Posted June 13, 2002 ja fast nu e han ju inte prao längra nu e han ju nyinryckt! å vet ni va de betyder? jo att vi har makten! =0) vänta dig många nattliga springturer i de mörkaste skogar... du ser som man blir efter ett tag på detta forum.. =) hehe... kan tilläggas att jag inte vart med så himla länge... *ler* Quote
Recommended Posts