Jump to content

Saturday Night Live?

Spartacus

Recommended Posts

Hej, och välkomna

Jag tror jag börjar gilla SNL rätt skarpt, och varför stavas A-n-d-y S-a-m-b-e-r-g.

Iran so far away

- Andy gillar Irans president. Mycket. Väldigt mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=VAi2ovP-dJU

Roy Rules!

- Andy gillar verkligen sin syrras man. Väldigt extremt mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=w-4hREK3yt4

Lazy Sunday

- Andy och Chris. En helt vanligt söndag.

http://www.youtube.com/watch?v=47U8PjB3YGI

Så, vad tycker ni om Herr Samberg?

BTW - Fritt fram att posta andra SNL-klassiker, givetvis

Har aldrig fattat det roliga med SNL. Sketcherna är taffligt inövade och man ser att de läser på telepromptrar vid kamerorna. De kan ju aldrig ta blicken från kameran....

Oftast är skämten också väldigt amerikaorienterade vilket lite tar udden av det hela när man är europé.

Men smaken är ju som bekant som baken - tvådelad.

/Ringo

Säger bara:

Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com

SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members.

SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post.

Har aldrig fattat det roliga med SNL. Sketcherna är taffligt inövade och man ser att de läser på telepromptrar vid kamerorna. De kan ju aldrig ta blicken från kameran....

Oftast är skämten också väldigt amerikaorienterade vilket lite tar udden av det hela när man är europé.

Men smaken är ju som bekant som baken - tvådelad.

/Ringo

Well, SNL har haft många up's and down's om man säger så

Kolla in åren med Eddie Murphy t.ex. Men nu börjar det bli riktigt med Andy och hans grabbar

Celebrity Jeopardy var klockrent. "The penis mightier!" "No, Mr Connery that is "The pen is mightier"

Kan kanske bero på att det sänds live och att massvis med miljoner av människor världen runt tittar tillbaka på skådespelarna genom kameralinsen? Vanlig scennervositet är ju bara charmigt i det här sammanhanget kan jag tycka.

Jag behöver nog inte tillägga att jag tycker SNL är fantastiskt just pga den här Live-nerven som alltid finns påtaglig i programmet!

Och ja, Andy Samberg är en stor del av SNL just nu, för min del.

Kan kanske bero på att det sänds live och att massvis med miljoner av människor världen runt tittar tillbaka på skådespelarna genom kameralinsen? Vanlig scennervositet är ju bara charmigt i det här sammanhanget kan jag tycka.

Jag behöver nog inte tillägga att jag tycker SNL är fantastiskt just pga den här Live-nerven som alltid finns påtaglig i programmet!

Visst det är live. Men kan ändå tycka att de borde repa lite mer innan sändning. Blir det inte bara tidzonerna i USA med omnejd som faktiskt kollar på det live? Sen kan jag hålla med om att vissa sketcher är roliga men för det mesta är det bara svår USA-intern humor

Visst det är live. Men kan ändå tycka att de borde repa lite mer innan sändning. Blir det inte bara tidzonerna i USA med omnejd som faktiskt kollar på det live? Sen kan jag hålla med om att vissa sketcher är roliga men för det mesta är det bara svår USA-intern humor

Ja, USA som är så internt.

Räcker ju med att man ser någon amerikansk tv-serie och tittar på nyheterna ibland då bör man väl förstå det mesta. Om man inte har grova problem med det engelska språket.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...