Ju-87Stuka Posted May 13, 2008 Report Posted May 13, 2008 Har annars också en liten tändning på, hur ska man säga, Underliga vapendesigner? OC-14 Groza 9x39mm AS Val (övre) och VSS Vintorez. 9x39mm ljuddämpade Stormgevär resp. Prickskyttegevär AN94 Abakan + GP-25 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...AN-94_GP-34.jpg ÅT HELVETE för stor bild som jag gjorde om till en länk istället för att ha den inlagd direkt i forumet. Skärpning med bildstorleken. /BlåGul Quote
www.technika.nu Posted May 13, 2008 Report Posted May 13, 2008 @Technika: Får man lov att fråga vad du drog för rövare för att få inhandla en Bren Mk II? "Ja farbror blå, den har enkelskottsspärr, ja farbror blå, jag skall använda den till jakt, ska jaga kråkor!" Haha Jag drar ALDRIG några rövare. Däremot har jag varit igenom hela domstolssvängen flera gånger om för att få BREN. Men just den du ser, är en genomskärningsmodell (öppna ögonen) så den var inte så besvärlig Technika Quote
polman1 Posted May 22, 2008 Report Posted May 22, 2008 Kanske inte vackrast men hur många har en pistol som matchar hojen? En BUL M-5 är det i original harley orange med matt klarlack. Quote
Recommended Posts