Jump to content

Let's Dance

losec

Recommended Posts

Med en sambo är det svårt att hitta något båda vill se. Har därför fått gå med på kompromissen Let´s Dance.

Är det någon mer en mig som finner nöje i att titta på detta program och rösta på de som absolut inte kan dansa? Och sedan ha nöjet att se de som kan dansa bli utröstade och förbannade?

Är det någon mer en mig som finner nöje i att titta på detta program och rösta på de som absolut inte kan dansa? Och sedan ha nöjet att se de som kan dansa bli utröstade och förbannade?

Svar: Nej

Jag finner sådana här konstruerade konfiktsituatioer vara extremt ointressanta. Allt vad reality-såpor heter går bort. Har sett ett halvt avsnitt Robinson någon gång under första säsongen och det var mestadels en olycka.

/J

Lägg ner skiten! Vem vill se B-kändisar dansa klassisk dans som de övat på en vecka. Fattar inte hur folk spiller tid på sån skit. Men men vi är alla olika. För mig är den inte värd och se i alla fall. Tillbingar hellre tid här än att se ett ända avsnitt!

Tv är ett ofog... :camo:

Bara att sälja den å bli frii :surprise:

Har klarat mig sen maj -06 :-P

När jag fick ADSL i slutet av 2001 (fan, har jag haft det så länge?!) så strax efteråt glömde jag att betala Com Hem-räkningen för kabel-TV. Detta fortsatte tills de helt enkelt stängde av alla kanaler som inte var markbundna. Jag märkte ingen skillnad... jag hade ju bredband. :D

/J

Jämfört med många tävlingar och/eller reality såpor som finns i Sverige eller utomlands så är Let´s dance ganska bra. Om det sedan säger något om Let´s dance eller de andra kanske skall vara osagt. :unsure:

Jag tycker reality-såpor med folk från alla åldrar/samhälsklasser kan vara något intressant, som ett tvärsnitt av Sveriges befolkning.

Jag har min dator, har inte ens ställt in kanalerna sen jag flyttade hit 1:a januari.

Tv är ett ofog... :camo:

Bara att sälja den å bli frii :)

Har klarat mig sen maj -06 :happy:

När jag fick ADSL i slutet av 2001 (fan, har jag haft det så länge?!) så strax efteråt glömde jag att betala Com Hem-räkningen för kabel-TV. Detta fortsatte tills de helt enkelt stängde av alla kanaler som inte var markbundna. Jag märkte ingen skillnad... jag hade ju bredband. :D

/J

Varför känner jag igen mig i det där? :)

/N

Finner bara ett nöje i att se Ebba Hultkvist dansa där :rolleyes:

Jo, det kan det väl vara.

Om jag skulle se på S****n och rösta skulle det vara på Lasse Brandby för att han är så kass, och reta alla som tror att det är ett seriöst program och blir sura för att han får vara kvar.

Edit: läs igenom innnan du postar :rockon:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...