Jump to content

Danska protestbanners

henke

Recommended Posts

• Forumsledning

Jag har valt att ta bort den danska protestbannern "Support Denmark" i signaturerna.

Detta för att SoldF.com inte är ett politiskt forum och i så fall skall vi rättvisan namn då även tillåta motsvarande banners emot.

Politiska och religösa vendettor är något jag inte önskar se på SoldF Forum.

Självklart är jag för att våra lagar skall gälla i våra länder inkl vår tryckfrihet.

Det finns en massa saker jag är för eller emot, för den skull betyder det inte att man behöver ha dem som banners i sin signatur, iaf inte på SoldF Forum.

De som trots borttagning av signarturen åter för in den kommer att varnas.

Alltså ingen varning eller dylikt till de som har haft den tills nu.

/Henke

I SoldF.coms regler finns följande.

§ 20. Signaturen får inte innehålla större bilder eller annat som anses störande eller stötande. Endast mindre bilder, Max ca 300x60 pixel, är tillåtna som dekoration. (T.ex en liten banner.)

Signaturen får dessutom endast innehålla länkar till personlig hemsida, ej till andra forum, företag eller kommersiella produkter.

Undantag kan godkännas av BlåGul. BlåGul får när som helst ta bort information som anses opassande i signaturen. Detta för att hålla det så rent och lättläst på forumet som möjligt.

Signaturerna ska inte ta över innehållet i forumet.

• 3 weeks later...

Nyss hemkommen efter ett par månader utomlands får man syn på det här..

Gör mig en aning ilsken och får mig samtidigt att fundera på hur/om folk tänker på vad de håller på med...och vad det hela faktiskt fått för konsekvenser.

:Malaj: