Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag hoppas verkligen alla ni som extramönstrar skriver här sen hur det gick på alla tester, hur dagen/dagarna har varit i övrigt osv.! :wacko:

LYCKA TILL

• Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

18 timmar kvar och de förbannde benhinnorna ger sig inte... Får ta och köpa ett familjepack med zon eller något imorgon. Känns lite skummt att en del av de extramönstrande redan är där när jag själv ska vara hemma i 15 timmar till.

Själv så är jag så extremt nervös... Jag var tvungen att gå ut och gå med hunden i en och en halv timma förut bara för att koppla av. Sådant brukar dock släppa när det väl gäller för min del.

Undrar om det kommer vara massa tidningar där i år också? Det var det ju på den första av de två helgerna förra gången...

Posted (edited)

Lycka till nu!

Kom ihåg, om det börjar gå dåligt och befälen ser detta så gör de ändå en bedömning, om de tycker ni ger 120% även om ni misslyckas på något, så kan ni ändå komma med. Det är folk med starkt psyke de letar mest efter.

Ge aldrig upp!, man får bara ett tillfälle...

Edited by Kato
Posted

Undrar lite tyst för mig själv hur många aspiranter som behövde uppsöka skurhinken under vattenfysen...

Posted (edited)
Kom igen nu. Borde väl vara hemma nu? :/

Att fundera på:

Anta att du är befäl på FJS, har haft wannabes på förtest och väntar flera i framtiden.

Är din kommunikationsstrategi (a) att tala om för alla aspiranter att beskriva testet och sina innersta känslor på Internet eller (b ) att hota med avskiljning för alla som lämnar ut information som kan störa din uttagningsprocess?

Edited by Vysotskij
Posted

Kom igen nu. Borde väl vara hemma nu? :banghead:

Att fundera på:

Anta att du är befäl på FJS, har haft wannabes på förtest och väntar flera i framtiden.

Är din kommunikationsstrategi (a) att tala om för alla aspiranter att beskriva testet och sina innersta känslor på Internet eller (b ) att hota med avskiljning för alla som lämnar ut information som kan störa din uttagningsprocess?

Tänkte samma sak! Kan nog ge mig fasen på att flera av de användare som åkte ner härom dagarna nu sitter här och läser vad vi skriver, men själva håller tyst pga order från befälen. Skulle inte förvåna mig iallafall. Hursomhelst så hoppas jag att det gick bra för joxxe, airborne_87 och de som jag glömt, som skulle dit! Själv ska jag ner på måndag.

Vi ses!

Posted

Jaaaaaaaaaaaa!

132 Söderlund, anmäler sig ha genomfört och fått godkännt på förtest för extramönstrande för inryck på FJS 2006.

Antar att jag var den första på forumet som kom in i år....

PS: Nej! jag tänker inte berätta något om hur det genomfördes, inte ens i PMs.

Posted
Jaaaaaaaaaaaa!

132 Söderlund, anmäler sig ha genomfört och fått godkännt på förtest för extramönstrande för inryck på FJS 2006.

Antar att jag var den första på forumet som kom in i år....

PS: Nej! jag tänker inte berätta något om hur det genomfördes, inte ens i PMs.

Stort grattis! Kul att det gick så bra trots din oro kring benhinnorna. Hur gick det för joxxe och airborne?

Betyder godkänt resultat på förtesterna att man är garanterad en plats i augusti?

Posted (edited)

Tack!

Jag köpte en smärtstillande salva innan jag åkte dit och den var min räddning när det gäller benhinnorna. Jag har inte en aning om hur det gick för de andra eftersom jag inte vet vilka de var.

Ja, godkännt på förtesterna innebär att man är garanterad en plats i Juli, alla sitter däremot lika löst under de tre första veckorna.

Edited by Der Soder
Posted

Kom igen nu. Borde väl vara hemma nu? 8-/

Att fundera på:

Jag har väl inte bett om någon info?? Ville veta hur de gick för dem... D.vs. veta vilka som kom in eller vad som gick snett...

Ge fan i att gissa folks avsikter/försöka ta ut dem i förskott. Hade jag velat ha någon info hade jag väl bett om det..? :banghead:

Satt bara o väntade på att få se hur det gick för dem.

--

Tänkte samma sak! Kan nog ge mig fasen på att flera av de användare som åkte ner härom dagarna nu sitter här och läser vad vi skriver, men själva håller tyst pga order från befälen. Skulle inte förvåna mig iallafall. Hursomhelst så hoppas jag att det gick bra för joxxe, airborne_87 och de som jag glömt, som skulle dit! Själv ska jag ner på måndag.

Vi ses!

Varför skulle de hålla tyst om de kom in eller inte? Är inte hemligt att göra VPL där.

Till er som kom in: Sjukt bra jobbat.. Grattis till tusen!!

Posted (edited)
Varför skulle de hålla tyst om de kom in eller inte? Är inte hemligt att göra VPL där.

Vysotskij menade nog att inte ge ut uppgifter om själva testarna, vilka som kom in eller ej

håller jag med om att det inte är någon "biggie".

Ja, godkännt på förtesterna innebär att man är garanterad en plats i Juli, alla sitter däremot lika löst under de tre första veckorna.

Så det är alltså Juli som gäller, är det inte i Augusti?

Edited by resq
Guest joxxe
Posted

157 anmäler att han fullföljt FJS förtest med godkänt resultat.

Posted

Grattis Joxxe!

En oskyldig fråga som någon borde kunna besvara: Era nummer, börjar de på 100- eller? För ni kan väl inte varit 140 pers där nere bara den här första vändan?

Guest joxxe
Posted
Grattis Joxxe!

En oskyldig fråga som någon borde kunna besvara: Era nummer, börjar de på 100- eller? För ni kan väl inte varit 140 pers där nere bara den här första vändan?

Ja, lite hoppande ordning mellan 100 och 200

Posted (edited)

Vet inte om jag har frågat, men är det några kvar i den här skaran som ska ner på måndag?

Edited by resq
Posted
Vet inte om jag har frågat, men är det några kvar i den här skaran som ska ner på måndag?

Här har du en som ska ner på måndag :Malaj: Du med eller?

Posted

Här har du en som ska ner på måndag :lala: Du med eller?

Svar yes!