FNYXA Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 (edited) Mannen som skapade Babbelsin koden för öl YxBerka 31 Missioner på bild varav flera under 3 årtionden Edited July 19, 2005 by FNYXA Quote
Doggydriver Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Från Järvsö? 31 Missioner? Berätta gärna mer! (Såja barn - samlas i ring nu, och så inte trängas därborta!) Quote
Pte Falk Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Från Järvsö? 31 Missioner? Berätta gärna mer! (Såja barn - samlas i ring nu, och så inte trängas därborta!) <{POST_SNAPBACK}> Du räknar alla va? För det är så dom räknat kan jag tänka mig. ;) Quote
Doggydriver Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Huvudvärk och förkyld som en apa - tankeverksamheten blir tvåa Nåja - intresset kvarstår än Quote
FNYXA Posted July 19, 2005 Author Report Posted July 19, 2005 (edited) 6 killar/gubbar på bild med sammanlagt 31 missioner Varav Berka , Thomas o undertecknad på 70 + 80 +90 talet på 3 olika Missions områden också Det var väl inge svårt att haja Söderkis som flyttade till Hälsinglands djupa skogar Edited July 19, 2005 by FNYXA Quote
APC-mannen Posted July 20, 2005 Report Posted July 20, 2005 Får väl göra att besök i helgen när vi ska till vår stuga i Järvsö. Quote
Limpan Posted July 20, 2005 Report Posted July 20, 2005 Det var väl inge svårt att haja Söderkis som flyttade till Hälsinglands djupa skogar <{POST_SNAPBACK}> Ååh, finns det en stuga som väntar i Hälsingland på mig med då? Är det i Järvsö söderkis-yxor ÅSA:r när man avrustar, lämnar in och går vidare? Vilken vacker tanke... Quote
lilleobelix Posted July 21, 2005 Report Posted July 21, 2005 Men för att få den som ÅSA Limpan så krävs det minst tre missioner varav en som mysfarbror iförd rosa ludd och tomteskägg!!! Ni har det bra ni söderkisar..... Quote
Sgt Andersson Posted July 21, 2005 Report Posted July 21, 2005 "mysfarbror iförd rosa ludd"? Menar du Gert Fylking? ;) Quote
Krook Posted July 21, 2005 Report Posted July 21, 2005 Ni måste köpa hans CD! En klassiker i kretsarna. ...och hälsa Hälsingland från mig. /Krook, Hälsing i Diasporan Quote
FNYXA Posted July 21, 2005 Author Report Posted July 21, 2005 Ni måste köpa hans CD!En klassiker i kretsarna. ...och hälsa Hälsingland från mig. /Krook, Hälsing i Diasporan <{POST_SNAPBACK}> Köp den då direkt av Berkan , han behöver stålarna Quote
Limpan Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Men för att få den som ÅSA Limpan så krävs det minst tre missioner varav en som mysfarbror iförd rosa ludd och tomteskägg!!! Ni har det bra ni söderkisar..... <{POST_SNAPBACK}> Es kommt der tag... Quote
Mr Smal Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Köp den då direkt av Berkan , han behöver stålarna<{POST_SNAPBACK}> Hur går man tillväga för att köpa den direkt av Berkan, om man ej har tid och möjlighet att besöka honom? Har skivan något M-nummer så att den kan rekriveras via förrådet? Quote
FNYXA Posted July 26, 2005 Author Report Posted July 26, 2005 Köp den då direkt av Berkan , han behöver stålarna<{POST_SNAPBACK}> Hur går man tillväga för att köpa den direkt av Berkan, om man ej har tid och möjlighet att besöka honom? Har skivan något M-nummer så att den kan rekriveras via förrådet? <{POST_SNAPBACK}> Ring Berka i dom djupa skogarna i Hälsingland 0651 48188 kvällstid Quote
Recommended Posts