Jump to content

Recommended Posts

Posted

Någon här på forumet som genomfört en internationell militärpolistjänst.

Skulle vara kul att höra lite om antagningen och den internationella tjänsten överhuvudtaget.

Söker nu som MP Liberia, Kosovo samt Afganistan. Även MP06

:)

Posted

Ja, det tycker jag också. Vore kul att få inblick i den delen av internationell tjänst. B)

Posted
Ja, det tycker jag också. Vore kul att få inblick i den delen av internationell tjänst. B)

Någon borde väl ha gjort utl tj som MP eller?

• Forumsledning
Posted

kanske rädda för hot-mail motsv ;) de har ju inte varit så mycket poppis på vissa missioner.. hrm :P

Posted

Blev uppringd och tillfrågad om jag var intresserad av Stabsasstjänst på MP06... Några mer som har blivit tillfrågade här på forumet?

Posted
Blev uppringd och tillfrågad om jag var intresserad av Stabsasstjänst på MP06... Några mer som har blivit tillfrågade här på forumet?

VAdå skäms!?!? B)

ERbjuden en tjänst på MP06....själv söker jag och gör allt för att få vilken tjänst som helst på MP06. Hur kommer det sig att du blev erbjuden en??

Posted

Kanske borde påpekat att jag faktiskt har sökt tjänsten. Dessutom blev jag inte erbjuden tjänst, utan tillfrågad om jag var intresserad. Slutgiltigt svar kommer v. 22-23 nån gång.

Posted
Kanske borde påpekat att jag faktiskt har sökt tjänsten. Dessutom blev jag inte erbjuden tjänst, utan tillfrågad om jag var intresserad. Slutgiltigt svar kommer v. 22-23 nån gång.

Hmm :/ men alla som de tycker verkar intressanta hör de av sig till då eller?

:huh:

Posted

Sitter och håller tummarna. Hoppas att de ringer från MP06. Men men. Har man ingen utlandserfarenhet så får man ingen utlandserfarenhet.

Vad har MP gjort för att förtjäna sitt dåliga rykte i US. om de nu har det?

Posted

Utveckla gärna frågan till att varför MP är illa omtyckt vart man än kommer i världen, förutom bland sina gelikar.... B)

Posted

Dåligt rykte? Personligen har jag bara gott att säga om MP i mission. Tyckte generellt att det var bra och trevligt folk som förstått sin uppgift och löste ut den på ett bra sätt.

(Nej jag låg inte på MP utan på skytte).

Posted

Japp, MP med PHS. Ska lämna svar idag.

Posted
Sgt.Ratchak,Apr 27 2005, 20:18 ] Har varit med på MP01 och MP02 men jag fick inte åka till afgaland så jag kan inte svara på hur det är på mission som MP bara utbildningen.

Åå. intressant. Söker som sagt MP06. Själv? Ja berätta gärna om utb. Ant här eller på PM!! skulle vara intressant!

Posted

FAn jag vill oxå bli uppringd! OMG

Posted

Tjipp tjillivip, så var det preliminärt klart. Stf gruppchef. Utbildning vecka 35 - 40.

Posted

Jag har haft mycket med C MP06 att göra och gillar sättet han jobbar på. Han är hård, rättvis och omtänksam (även om man inte alltid uppfattar det sistnämnda).

Det kan bli en spännande enhet.

Grattis ni som blir antagna.

/Krook

Guest Andrew
Posted

Tjipp tjillivip, så var det preliminärt klart. Stf gruppchef. Utbildning vecka 35 - 40.

Grattis Broder ! :2guns:

Posted
Grattis Broder !  :baskerFN:

Danke!

Ska upp den 28-29/5 och avrusta mina MP02 prylar

Har noll koll. Kom ni iväg på någon mission?

Posted

Andra pluton (BM) plus några till åkte till afghanistan förra året, tyvärr så var jag på första pluton.

Under MP01 och MP02 var det många optioner men det blev bara afghanistan-missionen.

Posted

Är det någon annan som sökt "vanlig" tjänst som MP och i så fall med eller utan PHS?

Posted
Är det någon annan som sökt "vanlig" tjänst som MP och i så fall med eller utan PHS?

förutom mej då...(utan phs)

Posted

Japp. Har sökt utan PHS.

Posted
Sgt.Ratchak,May 2 2005, 19:29 ] Andra pluton (BM) plus några till åkte till afghanistan förra året, tyvärr så var jag på första pluton.

Under MP01 och MP02 var det många optioner men det blev bara afghanistan-missionen.

Ok, segt att bli kvar hemma...

• 3 weeks later...
Posted
Hepp då var man antagen till MP06 :banghead:

Då skall man bara sälja in det till frugan och arbetsgivaren :uuh:

f***!! jag kom INTE med...

vad har du för meriter sen innnaN?