Jump to content

Recommended Posts

Hej jag har precis mönstrat och har lite frågor eller funderingar har fått preliminär platts som Skyttesoldat stridsfordon på P 7. Jag funderar på om man får pansarbaskern när man ligger inne med den här befattningen . Sen är det vilket fordon jag kommer att sitta i? kommer det vara ett stridsfordon 90 eller finns det risk att det blir en PBV 302a jag hoppas det finns någon som kan svara på mina funderingar.

Basker blå är lätt att få

Basker grön är jägarlön

Basker röd är jägardöd

Basker svart är hjältars hatt! :D

På min tid var pansarbaskern blå.. :=o

Slut om baskrar finns oändligt många trådar och inlägg om detta så vi ska inte starta en ny.. :lol:

• Forumsledning
Hej jag har precis mönstrat och har lite frågor eller funderingar har fått preliminär platts som Skyttesoldat stridsfordon på P 7. Jag funderar på om man får pansarbaskern när man ligger inne med den här befattningen . Sen är det vilket fordon jag kommer att sitta i? kommer det vara ett stridsfordon 90 eller finns det risk att det blir en PBV 302a jag hoppas det finns någon som kan svara på mina funderingar.

Strf90

Resten av frågorna finns besvarade och diskuterat i flertalet trådar. Prova sökmotorn.

För att slippa dubblettrådar låser jag

/ Kimster

BlåGul

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...