Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag provade häromdagen att rulla ihop toapapper och vira en våtservet runt pappersrullen så att det såg ut som en banan ungefär.

Det fungerarde ûberbra ingen infanterield mellan skinkorna och inget rövsvett som irriterade.

*edit* Stavar som en kratta

Edited by 607 skog
  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Cyckelbyxor utan sömmar på lårens insida fungerar utmärkt.

Lite talkpuder i skrevet på rasterna för att hålla torrt.

Ventilera hela tiden.

Anpassa klädseln så ofta ni kan. Det bästa är om man fryser lite i starten och den första km. (Svårt när det redan är varmt som f-n,jag vet).

Övning ger färdighet. B)

Posted
Nu lämnar jag - och mina bröstvårtor - det här resonemanget. Byye...

Det kanske var lika bra... :Malaj:

Posted

Har hört att apotekets "Absolut Torr" ska vara grejt

265603s.jpg

Ett effektivt verkande medel mot kraftig transpiration. Det kan användas mot armsvett, handsvett och fotsvett.

Enligt känningar ska den fungera grymt bra om man får lökringar lätt, men vågar man smeta på skiten runt det heligaste?

Vad lägger ni era 5 ören på?

Posted

Jag skulle nog föredra ett mekaniskt skydd (avklippta kalsong lång motsv), framför det där blasket. Visserligen har jag inte provat, men det känns som om ett mekaniskt skydd i kombination med vädring är lite mer fältmässigt.

Posted
Jag skulle nog föredra ett mekaniskt skydd (avklippta kalsong lång motsv), framför det där blasket. Visserligen har jag inte provat, men det känns som om ett mekaniskt skydd i kombination med vädring är lite mer fältmässigt.

Man kan dusha och greja på utan att "skyddet" försvinner. Det är ju nästan värt ett försök ;) iallfall på fossingarna

Posted

Jag har med framgång använt potatismjöl istället för talk! Var lite tveksam när jag fick rådet - såg framför mig hur jag skulle stå där, fortfarande med infanterield och dessutom pulvermossörja i brallan, men det funkade alldeles utmärkt!

Posted (edited)

Darwin, du vet. ;)

Alla vet väl att det alla tyngdlyftare vill helst av allt är att skivstången med vikter ska glida ur händerna och ramla ner på fötterna så att de får lida lite manlig smärta istället för att behöva anstränga sig och lyfta tungt... :)0:)

Edited by LeadHead
Posted
Rapport från "absolut torr runt det heliga"-pionjären..

Det svider... :(

Trevligt att någon provade. Då stryker jag från min lista 0:):)

Posted

Vi körde med avklippta lånkallingar samt att man klippte sönder dem i baken med lite småhål för att få in mer luft.... bröstvårtorna kan tejpas :P men det funkade också tydligen bra med en nätbrynja enligt de som hade det problemet :lol:

Posted
Rapport från "absolut torr runt det heliga"-pionjären..

Det svider...  :(

Trevligt att någon provade. Då stryker jag från min lista :lol::lol:

Andra dagen och framåt kände jag dock stort välbefinnande och det funkade fint under en marsch på runt 3 mil med 25kg packning. Dessvärre förflyttade elden sig bak mellan skinkorna istället för runt skrevet och låren där jag brukar få elden.

Men visst fan känns det. :)