Jump to content
20% RABATT PÅ ALLT - SHOP.SOLDF.COM

"Det var polisens fel"

Vildmannen

Recommended Posts

Posted

Undras hur det är att vara advokat när klienten kommer med sådana idéer (eller om det är adokaten som kommer med dem?)

Anklagad: "Hon levde när dörren bankades. Vi blev panikslagna och försökte springa åt varsitt håll, men kolliderade. Det var då som hon träffades av kniven"

Advokat: "Nämen kom igen nu, nåt bättre kan du väl komma på?"

Anklagad: "Nej fan, det var så det var - det är ju snutens fel"

Advokat: "<suck> Okej, 'det var polisens fel.' När det här skiter sig så kom ihåg att det var din idé, okej?"

Posted

"... -Jag älskar Marcella jättemycket..."

:-(

"...hotade klippa av ett finger på flickan och hälla kokande vatten över henne..."

Rimmar illa i mina öron.

Posted

Ja...det är ju fullt normalt beteende att hindra både polis och mödrar, samt springa omkring med en kniv alldeles i brösthöjd.

Alla uttal om att klippa fingrar och kokande vatten var givetvis också polisens fel, han hade nog en tragisk barndom och hör röster..

Posted

Undrar om Polisen orsakade den grova våldtäkten också:

"Jag blev så rädd och förvirrad, det gick inte att undvika. Den gled in av bara farten!"

:-(

Posted

Det är som vanligt det blir aldrig bra alltid ska det klagas......

Varför ska det alltid daddas med buset?????

Snabbt och hårt är det som gäller. :-(

Posted

Det måste kännas skit kasst för poliserna att veta att vad de än gör så får de skit för det.

Men tyvärr har folk lätt för att skylla ifrån sig på polisen så fort det inte passar dem.

Posted

Vad vi behöver se hos polisen är fler och bättre prickskyttar, automatisk amnesti för dessa då de skjuter i tjänsten :D

Posted
Vad vi behöver se hos polisen är fler och bättre prickskyttar, automatisk amnesti för dessa då de skjuter i tjänsten :D

:blink: Hoppas verkligen det var ett skämt!

Posted

Hur man krockar med varandra när man springer åt "varsitt håll" är för mig ganska konstigt.. Visserligen kan man springa mot varandra och åt samma håll, men att springa åt varsitt håll brukar iaf i min värld innebära att man särar på sig.

Att detta skedde i samband med att en dörr "bankas" gör ju inte saken mer lättförstådd...

Posted
Det måste kännas skit kasst för poliserna att veta att vad de än gör så får de skit för det.

Men tyvärr har folk lätt för att skylla ifrån sig på polisen så fort det inte passar dem.

Jo, men i såna här fall så hör ju alla hur ihåligt det låter.

Jag tror inte nån polis tar åt sig av såna tossiga anklagelser. Jag hoppas i alla fall att dom inte gör det.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...