Smocken Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Dags för en photoshop tråd. Reglerna är enkla, orginalet nedan skall photoshoppas. Gör vad du vill, fixa dit 17 tums fälgar etc. Annars helt fria händer. Orginalet: Exempel av oz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Hmm.... den dar kan jag nog gora mycket med.... Startar Paint Shop Pro omedelbums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Hrmmm! Bör man inte fråga ägaren till bilden INNAN man gör något dyligt? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Hrmmm! Bör man inte fråga ägaren till bilden INNAN man gör något dyligt? :P Äsch, du får ju en perfekt källa till nya frächa idéer! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wehrwolf Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Hrmmm! Bör man inte fråga ägaren till bilden INNAN man gör något dyligt? :P Är DET härket du fått tag och skrutit om, Swede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Jasa, Smocken, du snor Swedes vagnar att leka med? Hmmm, da maste jag nog fixa till nagot riktigt bra i Paint Shop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRM Sjöbev Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 krockad Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 krockad Vad har den Volvon i denna tråden att göra? Det är bra att läsa igenom förutsättning och läge INNAN man gör något. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Här e va jag lyckades åstakomma: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 SEHR sexich! Det bästa hittils. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Här e va jag lyckades åstakomma:XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kommer frontkanonen från regalskeppet Vasa eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Här e va jag lyckades åstakomma: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kommer frontkanonen från regalskeppet Vasa eller? Ja, typ...Skulle passa bra i en PBV... vad har vi sagt om att citera bilder? INTE! /BlåGul Städtant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Jag älskar sidofönstret. Snacka om att det är gott om utrymme inne i vagnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Tja, det är ju alltid kul med riktigt tungt artelleri på landgående fordon. Fast jag vet nite om Vasas kanon räknas som tugnt artelleri idag. Eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Tja, det är ju alltid kul med riktigt tungt artelleri på landgående fordon. Fast jag vet nite om Vasas kanon räknas som tugnt artelleri idag. Eller? Hehe, njaa, gör det nog inte... Menmen, skulle va kul om mer folk retuscherade PBVbilden! Ni kan ju försöka slå min bild... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Det som jag tyckte var "schysstast" på ThornBjorn´s vagn var att på insidan av frontluckorna sitter gängorna där nere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted May 1, 2004 Author Report Share Posted May 1, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Froddan Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Den röde björnen har åter vaknat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wehrwolf Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 Blasfemi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted May 1, 2004 Report Share Posted May 1, 2004 http://www.2mech.se/pbv.jpg[/MG] http://www.2mech.se/halv.jpg[/MG] Mellow out dude... Får göra något bidrag imorgon.. (idag.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu.Bar Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Lite REMI på rosten och sedan förrådsställning. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Vissa verkar ha missuppfattat denna tråd, så vi tar det igen: Dags för en photoshop tråd. Reglerna är enkla, orginalet nedan skall photoshoppas. Gör vad du vill, fixa dit 17 tums fälgar etc. Annars helt fria händer. Orginalet: //.. Bild ..// Med andra ord: Inga bilder som INTE är baserade på Swedes rosthö.... Jag menar fina renoveringsobjekt i denna tråd! *rensade bort lite inlägg med bilder som inte hörde hemma här* //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 ALLTSÅ Det här handlade om att göra om bilden längst upp i tråden till någonting ehm.. annat. Se Oz' bild. Andra behöver ICKE bemöda sig med att skriva. Behövs inte några mängder med kommentarer eller andra bilder. Bildredigering! /Petig Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Kunde inte låta bli å göra en till... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Äsch, nu orkar jag inte pilla mer.... Hmm..frågan är om det verkligen är så mkt PBV kvar av den nu :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 @Oz: Det mest originella vi sett hittils! Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkstar Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Det här handlade om att göra om bilden längst upp i tråden till någonting ehm.. annat. Se Oz' bild. Nu när vi sett Oz våta bild kanske vi kan fastställa att bilder såsom den borttagna får förekomma? Darkstar - Som inte är så duktig på Gimp/Photoshop men försöker... fortfarande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Nu när vi sett Oz våta bild kanske vi kan fastställa att bilder såsom den borttagna får förekomma? nej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 orkade inte göra klart... Observera vagnchefen ur luckan. EDIT:om jag inte mins fel hadde Swede varit deltidare, därför blåljusen. HAIL BROTHAR! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Ni som nu absolut måste visa era strålande kunskaper i photoshop eller motsvarande men INTE använder den på första sidan bifogade bilden på PBVn, ta det i Kimsters nystartade Grafix Tråd!! *Raderade inlägg som inte hade i tråden att göra* //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.