Guest 1000LARSSON Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Tjena alla FN-yxor!! En liten fråga bara...... Är det någon som vet när det är dax för ÖS11? mvh 1000-lappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 2-4 juli på Ringenäs skjutfält, Halmstad www,unmeet.nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1000LARSSON Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Tackar!! Ses där......! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Lyfter tråden och meddelar att det är mindre än en månad kvar till årets stora Event (om vi ska snacka marketingspråk ;) ) på Ringenäs! Det är nu hög tid att ta ledigt från jobb, fruar, älskarinnor och annat civilt tjafs för att kunna pallra sig till händelsernas centrum 2-4/7! Medtag ett glatt humör, oömma kläder och många apelsiner för en trevlig helg i en kamratlig anda. /Ace (som nog ska ha en skvätt whisky över till de SoldFare som han träffar) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 8, 2004 Forumsledning Report Share Posted June 8, 2004 ...om det flyter på bra med min ledighet här hemma, finns det risk att man trillar ner till Halmstad en runda.. japp japp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Kan inte lova något men jag ska göra mitt bästa. Jag har ju sagt i flera år att jag ska dit så...... The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Självklart ska man dit!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 30, 2004 Forumsledning Report Share Posted June 30, 2004 Tidigt på fredag drar jag mot Halmstadsområdet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Blir inget för mig, jag åker till Gotland på söndag. Ha det så trevligt. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Flyger ned över lör-sön och letar nu boende, någon som har ett hörn över? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFC Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Trots att man har en gammel-yxa som chef har han planerat ÖD för mig i helgen, så jag får sikta mot ÖS12 istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 30, 2004 Forumsledning Report Share Posted June 30, 2004 baah.. övningsdygnen är ju för fan i halmstad.. ..mmh sicka prioteringar folk har... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted July 9, 2004 Report Share Posted July 9, 2004 Kom aldrig iväg p g a dåligt flygväder längs rutten ned, men det vore skoj att höra lite åsikter från er som var där om årets ÖS! Bra på Ringenäs i år oxå eller?!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 (edited) Snart dags igen Nu med ordningsnummer 12, 8-10/7 på Ringenäs. /Ace Edit: Länk för den som vill: ÖS 12 Edited June 21, 2005 by Ace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts