Snesteg Posted January 26, 2005 Report Posted January 26, 2005 sökte vakans på LA,dom ringde samma dag,är det ingen som vill åka t Liberia lr? Quote
Bigskill Posted January 26, 2005 Report Posted January 26, 2005 sökte vakans på LA,dom ringde samma dag,är det ingen som vill åka t Liberia lr? Sökte vakans jag med nu! Ska se om någon ringer då! *ler* Quote
Magister R Posted January 27, 2005 Report Posted January 27, 2005 Även om man "bygger fast sig" lär kostnaden för en mission i denna storleksordning vara sådär enorm, så det påverkar nog inte övrig verksamhet.... Det ar nog inte direkt gratis. 65-70 man kostar lite trots allt... Men det ar val sagt 2005 ut med EB-missioner om jag inte minns helt fel... Kostnaden för en EB-mission är mycket liten i förhållande till den totala svenska statsbudgeten..... Quote
BJK Posted January 27, 2005 Report Posted January 27, 2005 Tusen liter vatten i Österjön är ju inte så mycket heller, relativt sett.... ;) Quote
Magister R Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 :( När blir det begravning av NL? :( Quote
BJK Posted February 1, 2005 Report Posted February 1, 2005 Ja du, för gravöl lär det väl bli hoppas jag! Quote
Magister R Posted February 7, 2005 Report Posted February 7, 2005 Ja du, för gravöl lär det väl bli hoppas jag! :( Känns dessutom som att vi snart får begrava denna tråd... :( Quote
Tobias R Posted July 9, 2005 Report Posted July 9, 2005 Vad händer med NL? Jag som många andra gick av beredskapen den sista juni. Ska NL läggas ner nu? Hur går det för de som har avtal på ett år till? Jag tycker det är konstigt att man inte har hört ett ljud från NL nu när beredkspen löper ut. Quote
Hercule Posted August 20, 2006 Author Report Posted August 20, 2006 Lite info på T2's hemsida till oss gamla NL:are... http://www.t2.mil.se/article.php?id=15430 NL03 R.I.P Quote
Magister R Posted November 3, 2009 Report Posted November 3, 2009 Lite info på T2's hemsida till oss gamla NL:are... http://www.t2.mil.se/article.php?id=15430 NL03 R.I.P Verkar inte bli några fler NL - och det tackar nog skattebetalarna för! Quote
Recommended Posts