johanp Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Har anmält mig till fbu och är sugen på att gå en befodringsutbildning, men det enda som står på hemsidan är följande(vilket inte hjälper mig mycket): AMBU 1) Ledarskap - grupp Två truppslagsinriktade kurser 2) Sammanlagt 5 veckor utöver KFÖ KFÖ Är det nån som har lust att förklara hur det funkar att gå från slav -> furir? Quote
Skuggan Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 tja, tom JAG är intresserad av det.... Quote
Forumsledning Kimster Posted April 8, 2004 Forumsledning Report Posted April 8, 2004 Kontakta er förbandschef om det, då han delvis skall avgöra vilka utbildningar ni ska gå. Quote
Beazt Posted April 10, 2004 Report Posted April 10, 2004 No kan alltid titta i utbildningskatalogen som kommer ut en gång per år om alla kurser som FBU håller ädre fins det för ALLT även slavars som vill bli furirer.. Quote
106 Posted April 10, 2004 Report Posted April 10, 2004 No kan alltid titta i utbildningskatalogen som kommer ut en gång per år om alla kurser som FBU håller ädre fins det för ALLT även slavars som vill bli furirer.. Kan du titta över vad du har skrivit en gång till, jag har problem att läsa och förstå vad du egentligen menar. Eftersom johanp hänvisar till www.fbu.se har han antagligen läst kurskatalogen redan. Quote
Recommended Posts