Zeb Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Är detta den senaste kamoflagen för en prickskytt?? Eller är det bara en MÖP-katt Denna jordekorren är inte heller att leka med. Källa Edit: Lagt till en bild.
404 Skenberg Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Snygga bilder min vän Var har du funnit dem? Jag fick mig ett gott skratt tack vare dem En fråga är djurens kamo reglements enligt?
Zeb Posted February 3, 2004 Author Report Posted February 3, 2004 Snygga bilder min vän Var har du funnit dem? Jag fick mig ett gott skratt tack vare dem En fråga är djurens kamo reglements enligt? Farbrortorstens sida På denna sida finns det mycket roligt. Finns även en länk till den i det förra inlägget länken heter "Källa"
Glidarn Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Kissen ser verkligen sådär instabil ut... "Få se vem som är ett kattkräk nu, gubbjävel!"
Värjan Skämtar Intet Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 hehe murmeldjuret hade jag sett förut men katten var ny... helskön! vad är han utrustad med? /värjan edit: dumma mig, ser ju nu att det är en prickskyttegevär 90
panzerkampfwagen Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 edit: dumma mig, ser ju nu att det är en prickskyttegevär 90 FEL! Det är en psg90K(issemisse). Gör om, gör rätt... dumsnut... ;)
Värjan Skämtar Intet Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 ahhh hur kan jag vare en sådan idiot :P jag ----> <---- panzerkampfwagen /värjan
Raptor Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Brukar figurera på CS forum. Oftast med titeln: Only pussies uses AWM :P
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.