Forumsledning Kimster Posted December 28, 2003 Forumsledning Report Posted December 28, 2003 Lite nya uppdateringar som jag bara tänkte tillkänna ge. ...hm nä ni får läsa själva det är några som e dåliga på det.. . hrm Kommentarer är som vanligt alltid välkomna. RTFM som Kimster brukar säga ibland ;) Quote
106 Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Från FAQ: Numera finns även en funktion där alla medlemmar har möjlighet att varna varandra. + betyder att man varnar någon, - att man tar bort varning. Får man tillräckligt många varningar av andra medlemmar kommer BlåGula att kolla upp det närmare och i vissa fall "banna" personen. Missbruk av varningsfunktionen beivras. Den funktionen har jag helt missat, var hittar jag den? Quote
ArvidA Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Knappen "Anmäl", uppe i högra hörnet på varje inlägg. Quote
The Swede Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Knappen "Anmäl", uppe i högra hörnet på varje inlägg. Nej, men däremot till vänster under medlemmens namn och avatar. The Swede Quote
106 Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 (edited) Knappen "Anmäl", uppe i högra hörnet på varje inlägg. Misstänkte det, men jag tycker inte att jag har haft anledning att prova vad som händer om man trycker på den. edit: @The Swede Vad menar du, där finns ju inget Edited January 8, 2004 by 106 Quote
Forumsledning Kimster Posted January 9, 2004 Author Forumsledning Report Posted January 9, 2004 ..höpppaaa Nu har nån strulat till det.. *gissar på Henke* Swede 106 har rätt i det han säger. medlemmar kan inte varna andra, det är bara blågul som ser "baren" (varningsfunktionen) under avataren. Här har nått hänt i kommunikationen mellan oss blågul. 106 vi ordnar det... sen om det kommer fram till övriga med varnings-ikonen eller om vi tar bort det från FAQ får Henke avgöra. Det är han som lagt in den texten. / FAQ Skribent BlåGul Quote
Recommended Posts