jed Posted December 3, 2003 Report Posted December 3, 2003 Swedom Don't you just love games where the loser pays you to kick his ass? På med de skeptiska glasögonen och läs
Forumsledning Kimster Posted December 4, 2003 Forumsledning Report Posted December 4, 2003 En urdragen mening ur info om strv103 angående vår arsenal. - ...Sure, we may have newer tanks, but this one is by far the funkiest. holy shit... folk har för lite att göra om dagarna.
panzerkampfwagen Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 Vart söker man? Gillar helt klart Plan B. Vidare e de snyggt att man har norpat bilder härifrån, varav en på 12,7:an med copyright-texten kvar...
Honken Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 Enemies of the State: Dark-Tiran A violent maniac and Canada-sympathizer. Not to be trusted, and executed on sight De vet i alla fall hur de vill ha det.
Gorg Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 Gillade Sweden vs Canada sidan. Lista på skillnader mellan länderna. Sista rutan -> Sweden has Laplanders | Canada have French people.
Tivaljör Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 "Swedish JAS-type fighters equipped with Scramjets and, for lack of better words, passive-radar Ubermissiles/.../ "
Target#1 Posted December 5, 2003 Report Posted December 5, 2003 VAR SKRIVER JAG ÖVER MIN SJÄL TILL DENNA UNDERBARA ORGANISATION! De har ju fattat allt! de är i min värld på samma intelektuella och spirituella plan som Ior. SWEDOM!
Mattsson Posted December 5, 2003 Report Posted December 5, 2003 Det värsta med den sidan är att det är en förening (föreningen för världsherrevälde) i min skola och att ordförande i den föreningen är med i elevrådsstyrlelsen!
Guest Triggerpuller Posted December 5, 2003 Report Posted December 5, 2003 Tja vad kan man säga. Dårar måste ju få leva också!
Victorycastle Posted December 5, 2003 Report Posted December 5, 2003 Det absolut bästa är när han medvetet stavar fel när han skriver svenska, för då kan inte fienden använda översättare... De grabbarna måste ha mycket fritid!
Syster Håkan Posted December 6, 2003 Report Posted December 6, 2003 Jaha vad skriverman in att ta över världen nån stans?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.