Klinken Posted August 6, 2003 Report Posted August 6, 2003 Här får ni ett litet rollspel där ni får chansen att vara vagnchef på en stridsvagn under WW2. Ganska underhållande faktiskt.....! Klicka här! Fridens liljor // Fk Klinken
The Swede Posted August 6, 2003 Report Posted August 6, 2003 Här får ni ett litet rollspel där ni får chansen att vara vagnchef på en stridsvagn under WW2. Ganska underhållande faktiskt.....! Klicka här! Fridens liljor // Fk Klinken Suveränt, har testat två gånger och det gick åt skogen båda gångerna. :( Jag som trodde att jag var ett riktigt pansaress. The Swede
Dahlberg Posted August 7, 2003 Report Posted August 7, 2003 Här får ni ett litet rollspel där ni får chansen att vara vagnchef på en stridsvagn under WW2. Ganska underhållande faktiskt.....! Klicka här! Fridens liljor // Fk Klinken Jaha, så går man och dör på en gång... Hoppas det inte går lika dåligt i ett riktigt krig...
dxl Posted August 7, 2003 Report Posted August 7, 2003 "There is still a chance that your tank managed to fire its intended round before being hit. But that is something you will never know." Riktigt kul det där ju. Ska göra ett nytt försök och den här gången ska jag nog lyckas ta död på tigern
Limp Posted August 7, 2003 Report Posted August 7, 2003 Dog två gånger innan jag klarade det. Tur att man inte gjorde lumpen på ett mek förband
Hotel Charlie One Posted August 7, 2003 Report Posted August 7, 2003 Mycket aggressivitet tills det är dags att inte vara aggressiv längre verkar vara svaret. Det här gick ju galant
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.