daed_ Posted November 20, 2020 Report Share Posted November 20, 2020 Tjenare! Jag har blivit inskriven som fältarbetarsoldat på ing2 men har ambitioner att utbilda mig vidare till kustjägare eller jägarsoldat. Jag pratade med en inskrivningshandläggare som sade att det kommer gå om jag satsar på att få bra betyg under utbildningen. Är i övrigt helt nöjd med min placering, är inte en sån som tycker att man ska vara jägare eller ingenting, men tänker fortfarande arbeta mot mina ambitioner. Hur ska jag gå till väga för att få så bra betyg som möjligt? Vad behöver jag öva på och tänka på under utbildningen? Eventuellt kan jag tänka mig att bli officer frammåt i karriären men just nu vill jag fokusera på mina preliminära mål. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chassi Posted November 20, 2020 Report Share Posted November 20, 2020 Gör ett bra jobb helt enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polman1 Posted November 21, 2020 Report Share Posted November 21, 2020 Var frivillig till allt, klaga inte, håll humöret uppe, snacka inte en massa utan utmärk dig med idogt arbete. Träna och ta i när du behövs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederb& Posted November 21, 2020 Report Share Posted November 21, 2020 Visa framfötterna som man säger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chassi Posted November 22, 2020 Report Share Posted November 22, 2020 Gränsen är dock hårfin från att det hela övergår till något som känns onaturligt och konstruerat, det är svårt att vara duktig om det inte är något naturligt i ens personlighet. Men generellt, ta hand om dig själv, hjälp andra till framgång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts