Dexter Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Hej, Jag sitter inte vid mitt vanliga system och kan därför inte för mitt liv komma på vilken förrådsbeteckning och förrådsbenämning det är på det utbildningstecken som finns/har funnits för Flygbasjägare att bära på höger arm på fältuniformen. Motsvarande utbildningstecken/vidareutbildningstecken för uniformssystem m/87 är UTBTECK FLYGBASJÄG/M7678-157600 Tacksam för hjälp om någon sitter vid lämpligt system eller på kunskapen. /D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Om det är lokalt anskaffat är det inte säkert att det finns beteckning för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted February 12, 2014 Author Report Share Posted February 12, 2014 Om det är lokalt anskaffat är det inte säkert att det finns beteckning för det. Löste det hela genom att kontakta förbandet direkt så fick de beställa åt oss. Tackar för tipset. /D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts