GRK-apan Posted April 13, 2003 Report Posted April 13, 2003 Någon som minns den underbara serien Pluton B i Vietnam (Tour of Duty) som gick på 5an för ett par år sedan? Hade några band med inspelade avsnitt som tyvärr försvann någon gång i lumpen. Någon som vet om denna preussiska serie går att få tag i på DVD eller VHS?
mace Posted April 13, 2003 Report Posted April 13, 2003 Har för mig att den ska finnas på DVD, kolla på discshop. Dom har ju det mesta.
Tomas Posted April 13, 2003 Report Posted April 13, 2003 Någon som minns den underbara serien Pluton B i Vietnam (Tour of Duty) som gick på 5an för ett par år sedan? Hade några band med inspelade avsnitt som tyvärr försvann någon gång i lumpen. Någon som vet om denna preussiska serie går att få tag i på DVD eller VHS? preussiska?
oz Posted April 13, 2003 Report Posted April 13, 2003 preussiska? Ja. Ett av de många-många ord man lär sig under sin värnplikt...
GRK-apan Posted April 13, 2003 Author Report Posted April 13, 2003 Lite dyrt på Amazon.com. $35! Sen var det ju NTSC så det går väl inte att spela i min video antagligen. Kan inget om det där men det stod så på sidan ... Får väl vänta tills dom sänder det på TV igen.
facit Posted April 14, 2003 Report Posted April 14, 2003 Fan va jag saknar den serien, brukade ibland va uppe till 02 bara för att se den.
Doyle Posted April 14, 2003 Report Posted April 14, 2003 Jag brukade banda och sen glo dagen efter när man kom hem från skolan
Bravo One Posted April 15, 2003 Report Posted April 15, 2003 Serien är nog det bästa som någonsin visats på svensk tv. Finns en hemsida om serien http://www.tourofduty.de/
GRK-apan Posted April 19, 2003 Author Report Posted April 19, 2003 Hittade det! På VHS. Hela serien för $235 + frakt ($15-20) Den ska bli min! Här Är tydligen NTSC. Går det att spela upp i Sverige? Är tekniskt inkompetent.
Vakten_F4 Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 Hittade det! På VHS. Hela serien för $235 + frakt ($15-20)Den ska bli min! Här Är tydligen NTSC. Går det att spela upp i Sverige? Är tekniskt inkompetent. Beror på din TV och video En del tv-apparater klarar att spela både NTSC och PAL (och den där franska skiten) och en del DVD-spelare kan konvertera NTSC till PAL om man har en PAL tv. Kanske kan en bra video göra det också?
106 Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 Den franska tror jag heter SECAM, självklart kan inte grodätarna göra som alla andra, eller amerikanerna för den delen. Det finns väl flera varianter av PAL, fungerar alla på en svensk TV?
JBP Posted April 21, 2003 Report Posted April 21, 2003 Hittade det! På VHS. Hela serien för $235 + frakt ($15-20)Den ska bli min! Här Är tydligen NTSC. Går det att spela upp i Sverige? Är tekniskt inkompetent. kolla på framsidan på din video....klarar den av att spela upp NTSC så brukar det faktiskt stå NTSClogga på framsidan på videon. B)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.