Status quo Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Googles Street View lanseras för Sverige Jag har suttit på arbetstid och spanat in nya google street view och det verkar riktigt ballt, nu råkar jag ju bo utanför Stockholm så det större vägarna finns förbi mitt hem. Ni som bor centralt på några av de orter som räknas upp kan ju kanske titta på er själva på nätet :P Rekommenderas och är starkt beroendeframkallande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frekvenz Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Jag hittade mig ganska snabbt ståendes väntandes på pendeln. Men det beror främst på att jag såg bilen åka förbi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Såg bilen, eller en kamerabil iallafall, tidigt en morgon i Växjö. Men jag kom inte med på bild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 hittade mig själv i bilen, såg den köra och la mig bakom /b Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Eniro har ju haft sin "gatuvy" ett tag, finns så du kan knalla runt i samtliga större svenska städer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadaR Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Även Hitta.se har detta och de fotat på fler gator tror jag än vad Eniro och Google har just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.