Jump to content

Bomb IRAQ???

Amfibie

Recommended Posts

Guest Fågel Fenix
Posted

Jag kontrar och säger att det här var ngt av det sämsta jag har sett. Nämen, den var väl inte så jätterolig...eller ? :ph34r::huh:

• 10 months later...
Posted
Vadå tvärusel? Det är väl tämligen rättfärdigat att ifrågasätta Bushs motiv bakom irakkriget.

Och just "Bomb Iraq" är det bästa debattinlägget då eller?

Erik visionerar hur somliga partier vid nästa försvarsbeslutsförhandlingar plockar fram banjosar och sjunger "Nu lägger vi ner ett förband, fallera, sen låtervi oss plockas av ett annat land fallera, kanonerna ska skrotas, soldaterna ska botas, från sin hemska gröna ansiktsfärg fallera" (melodi "Vi går över daggstänkta berg").

Nä, man kan ifråga sätta Bush tills man blir blå, men "Bomb Iraq var ungefär lika bra som min egen "Lägganerettförbandsång"..

/E

Posted

Det klassiska fenomenet, när de logiska argumenten tar slut så försöker man sälja dem med lite fräck marknadsföring istället.

Posted

Min bedömning ovan grundar sig helt på vad jag tyckte om filmen. *surprise*

Kändes som en "engagerad ungdom" i 17 års åldern svängt ihop den.....

Om det var rätt eller fel att gå in i Irak har vi mängder med andra trådar som avhandlar.

Posted

Har sett texten cirkulera på internet ganska länge nu, och jag måste säga att läsa den var bra mycket intressantare/roligare än att höra den.

Alltid kul med skämtsamma länkar dock.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...