ARN Posted January 23, 2003 Report Posted January 23, 2003 Håller med Kimster, ingen ska riskera att känna sig kränkt eller förnedrad pga något som skrivs här. Även om man själv tycker att det är harmlöst, bör man tänka till innan vissa saker skrivs. Personer med militära intressen är redan ifrågasatta hurvida de är psykiskt friska ;) av en del människor, därför bör tänka till flera gånger innan man använder sig ord med "negativ" klang. Det finns alltid alternativ. Quote
Jonte11 Posted January 23, 2003 Report Posted January 23, 2003 Ok tänker inte hålla med alls.. Men för att få slut på tramset kommer jag inte att motargumentera.. Quote
Inf Posted January 23, 2003 Report Posted January 23, 2003 (edited) Detta är inte riktat till forumets medlemmar utan till dem som bara försöker missförstå: Mot ingrodd okunskap och dumhet lönar det sig sällan att argumentera. Man kan lika gärna låta bli. /psykiskt frisk(?) SoldF-missbrukare Edited January 23, 2003 by Inf Quote
APC-mannen Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 Här har du länk till Judeväskor o andra israeliska prylar.prylar verkar inte vara så billiga som när jag var i Libanon ;) Tror att det är affären som ligger i det stora köpcentret vid Dizengoff street. Nån som vet vad det står på den där vita lappen på väskan? Står det Chimidan eller vad? Quote
The Swede Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 Du menar den lilla lappen som man sprättar bort det första man gör? Ingen aning vad det står. The Swede Quote
APC-mannen Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 Hmm... Jag har då min kvar jag... Får väl hoppas på att det inte står något stötande där då... Antar att det i alla fall är hebreiska. Quote
The Swede Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 Det kanske bara är gamla Libanon-yxor som sprättade det märket. Vi hade väl inte alltför mycket till övers för IDF och ville därför inte ha någon hebreisk text på våra väskor. ;) The Swede Quote
Nifelhel Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 Hmm... Jag har då min kvar jag... Får väl hoppas på att det inte står något stötande där då... Antar att det i alla fall är hebreiska. Jo det är hebrieska och det står Hagor, som är namnet på företaget som tillverkar väskorna. www.hagor.co.il Quote
Recommended Posts