Jump to content

695:-

Guest Dedicated

Recommended Posts

Posted

Håller med Kimster, ingen ska riskera att känna sig kränkt eller förnedrad pga något som skrivs här. Även om man själv tycker att det är harmlöst, bör man tänka till innan vissa saker skrivs. Personer med militära intressen är redan ifrågasatta hurvida de är psykiskt friska ;) av en del människor, därför bör tänka till flera gånger innan man använder sig ord med "negativ" klang. Det finns alltid alternativ.

Posted (edited)

Detta är inte riktat till forumets medlemmar utan till dem som bara försöker missförstå:

Mot ingrodd okunskap och dumhet lönar det sig sällan att argumentera. Man kan lika gärna låta bli.

/psykiskt frisk(?) SoldF-missbrukare

Edited by Inf
  • 7 months later...
Posted
Här har du länk till Judeväskor o andra israeliska prylar.

prylar

verkar inte vara så billiga som när jag var i Libanon ;)

Tror att det är affären som ligger i det stora köpcentret vid Dizengoff street.

Nån som vet vad det står på den där vita lappen på väskan? Står det Chimidan eller vad?

Posted

Det kanske bara är gamla Libanon-yxor som sprättade det märket.

Vi hade väl inte alltför mycket till övers för IDF och ville därför inte ha någon hebreisk text på våra väskor. ;)

The Swede :baskerPa:

Posted
Hmm... Jag har då min kvar jag... :huh: Får väl hoppas på att det inte står något stötande där då... Antar att det i alla fall är hebreiska.

Jo det är hebrieska och det står Hagor, som är namnet på företaget som tillverkar väskorna.

www.hagor.co.il