Foxtrot Lima Posted January 18, 2003 Report Posted January 18, 2003 Har packat ner lite jägarsnus och en toarulle...just in case... Hälsningar, Foxtrot Lima Quote
Guest Johnnywee Posted January 18, 2003 Report Posted January 18, 2003 Ahh!!! Mindre än 24 timmar tills man sitter på tåget, och väl där kommer man säkert på att man har glömt tandborsten eller nått... Vi ses väl i morgon kväll Lindman och ni andra som ska till K4! Quote
Delta Golf Posted January 18, 2003 Report Posted January 18, 2003 Jag önskar er lycka till killar!Hoppas att ni trivs däruppe och hittar varandra, om Gud så vill så kommer även jag att komma dit en sväng.Själv köttar jag på inför April, men ni år ha det så j*kla kul ni kan ha det under den första tiden (eh?).Skriv gärna och berätta hur det är! best of wishes //DG Quote
Forumsledning Kimster Posted January 18, 2003 Forumsledning Report Posted January 18, 2003 Har packat ner lite jägarsnus och en toarulle...just in case... Hälsningar, Foxtrot Lima Det är det enda du behöver ute i skogen. På det överlever du i veckor Quote
Guest Old No.7 Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Sitter o tänker på vad killarna och tjejerna funderar på nu, de so sitter på tåget osv... ..undrar om Lindman klarar o hålla fingrarna i styr på tåget.... jag menar han ska åka långt och kanske utan sällskap men seriöst... måste vara en hemsk nervositet just nu... Kan bara säga LYCKA TILL Quote
LeadHead Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Och jag är kvar här. Alldeles ensam... Quote
Nemo Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Då man har en ANING kortare resväg än FL och Lindman så behöver inte jag ta tåget förren i morgon bitti. Ska bli jäkligt skönt att äntligen komma iväg. Vet inte alls vad som väntar mig. Förutom ett blött och blåsigt Karlsborg... Quote
Helgo Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Föresten vi som ska göra lite klenare sort av militärutbildning än jägarna när får vi inrycknings ordern ? //En Undrande Helgo Quote
Doyle Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Beror ju givetvis på när du ska rycka in. Quote
Doyle Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 Har för mig det ska komma 6månader innan inryck. Quote
Helgo Posted January 19, 2003 Report Posted January 19, 2003 OKey... om en månad o några dagar då ? *väntar längtande* Quote
mask Posted January 20, 2003 Report Posted January 20, 2003 (edited) Edit: Gör om fråga till tråd, får ingen uppmärksamhet här :( Edited January 20, 2003 by mask Quote
Adam Wilhelm Posted January 20, 2003 Report Posted January 20, 2003 Sådärja...nu är de på plats, jägaraspiranterna! Lindman finns säkert någonstans i härket. Det kan väl inte...nä...det är väl inte.. LINDMAN?? "Vissa nyinryckta verkar komma från varmare platser där inte mössa och vantar krävs..." Quote
mimesis Posted January 20, 2003 Report Posted January 20, 2003 "Vissa nyinryckta verkar komma från varmare platser där inte mössa och vantar krävs..." Han har ju ett par värmande polisonger! Vad mer behövs Quote
Dunder Posted January 20, 2003 Report Posted January 20, 2003 Adam Willhelm, fler som tänkte på Lindman när man såg bilden... hehe se tråden om inryck under luckan Quote
Trob Posted January 24, 2003 Report Posted January 24, 2003 Har just kommit hem efter första veckan på Kvarn. Har fått ett gott intryck av både befäl och regemente. Fick reda på att vi skall opp till Fagersta v. 15-16 och ha SIB ( strid i bebyggelse ). Låter verkligen roligt. Har ngn varit där som kan berätta om övningen. Skulle mottagas med öppna armar. :rocket: MVH Trob Quote
Holmlund K4 97/98 Posted January 25, 2003 Report Posted January 25, 2003 (edited) Citat Adam Wilhelm Sådärja...nu är de på plats, jägaraspiranterna! Vilka minnen!!!! Edited January 25, 2003 by Holmlund K4 97/98 Quote
Adam Wilhelm Posted January 25, 2003 Report Posted January 25, 2003 (edited) Vad liten man kände sig när man kom till K4. Man var inte stor i truten vid det tillfället. Vilken känsla det var när Löjtnanten hälsade med: GOD MORGON, JÄGARE!, istället för jägaraspiranter. Edited January 25, 2003 by Adam Wilhelm Quote
Raffsec Posted January 25, 2003 Report Posted January 25, 2003 Har just kommit hem efter första veckan på Kvarn. Har fått ett gott intryck av både befäl och regemente. Fick reda på att vi skall opp till Fagersta v. 15-16 och ha SIB ( strid i bebyggelse ). Låter verkligen roligt. Har ngn varit där som kan berätta om övningen. Skulle mottagas med öppna armar. :rocket: MVH Trob Den som lever får se \ Quote
Recommended Posts