Fu Kjellberg Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 Håll tillgodo! Med såna advokater är det bara att erkänna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 SKYLDIG!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 Det var inte den enarmade mannen, det var jag!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 klart vi ska ha allmän kvinnlig värnplikt.. och trevligt att se att försvarsmakten nu äntligen börjat köpa in special desigade uniformer för kvinnor.. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 För att citera ett avsnitt: "Now we now why the mariens are always first on the beath" (ungefär och med resevation för engelskan" B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 >> HvU << Varför tror du vi vill bli "Kustjägare"..?? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 Shyssta kängor........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted December 30, 2002 Report Share Posted December 30, 2002 Shyssta kängor........ Jaså du tänder på dojor?? ;) Hälsningar, Foxtrot Lima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted December 31, 2002 Report Share Posted December 31, 2002 jag är glad att hon använder sina enorma kunskaper Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellmut Posted December 31, 2002 Report Share Posted December 31, 2002 henne kan jag nog KLÄMMA in i min HV grupp :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted December 31, 2002 Report Share Posted December 31, 2002 Tror nästan jag skulle kunna tänka mig att både klämma in henne i gruppen och dela sovsäck..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
homeguard Posted January 1, 2003 Report Share Posted January 1, 2003 Är detta sjöstridsdräkt 93 sommar? Kunde inte hitta den i uniRfm (tänkte beställa). Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiren Posted January 1, 2003 Report Share Posted January 1, 2003 Catherine Bell Dvs Sarah McKenzie Här finns fler bilder på denna skönhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted January 1, 2003 Report Share Posted January 1, 2003 >> HvU << Varför tror du vi vill bli "Kustjägare"..?? :D Men är det då inte bättre att vara fientlig prickskytt som ska försvara stranden där de ska frammrycka? Eller ännu hällre: "spana"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted January 3, 2003 Report Share Posted January 3, 2003 Ah, gammalt juh! Dessutom har hon redan vikit ut sig, i Maxim for en sisadar 3 ar sen... sadesa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted January 4, 2003 Report Share Posted January 4, 2003 Prospekt för att göra värnplikt som röjdykare kanske ??? lungkapacitéten verkar ju finnas iall fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted January 7, 2003 Report Share Posted January 7, 2003 Ah, gammalt juh! Dessutom har hon redan vikit ut sig, i Maxim for en sisadar 3 ar sen... sadesa! Mer info (läs: länk) tack!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
målobs Posted January 7, 2003 Report Share Posted January 7, 2003 Ah, gammalt juh! Dessutom har hon redan vikit ut sig, i Maxim for en sisadar 3 ar sen... sadesa! Mer info (läs: länk) tack!! Kan bara hålla med. *nyfiken* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted January 8, 2003 Report Share Posted January 8, 2003 Sorry boys Interjuv med Catherine Bell ( txt form ) Interjuv med filmklipp (1.94 Mb ) Stay Safe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted January 8, 2003 Report Share Posted January 8, 2003 FL, du hugger på mannen med FÖR bra kängputs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted January 8, 2003 Report Share Posted January 8, 2003 FL, du hugger på mannen med FÖR bra kängputs! Hahaha... Hälsningar, Foxtrot Lima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cozmic Posted January 8, 2003 Report Share Posted January 8, 2003 Dräggel :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted January 9, 2003 Report Share Posted January 9, 2003 Sorry boys Hmf *mutter*. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted January 9, 2003 Report Share Posted January 9, 2003 Stabil serie, gillar den de gånger man lyckas se den...Grämer mig bara att dom inte visade framsidan på "Sara", det avsnitt hon badade topless i Australien.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARN Posted January 9, 2003 Report Share Posted January 9, 2003 De senaste veckorna har jag "laddat upp" med JAG inför BoB. Man missar sista kvarten, och allvarligt talat gör det inte så mycket, den stora behållningen är väll kvinnan som ivrigt diskuteras... B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted January 9, 2003 Report Share Posted January 9, 2003 Stabil serie, gillar den de gånger man lyckas se den...Grämer mig bara att dom inte visade framsidan på "Sara", det avsnitt hon badade topless i Australien.... Den där jävla amerikanska censuren! Alltid ska det piiiiiiipas och strykas över. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted January 10, 2003 Report Share Posted January 10, 2003 Har sett "bakom kameran" på det avsnittet, sorry killar, hon har toppen på. Rekvisita killarna ville dock ge henne en mindre tidning Men vi får hålla till godo med det som finns... ...och det är ju inte illa... EOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted January 10, 2003 Report Share Posted January 10, 2003 Den där bilden duger gott och väl för mig.... Dam she hot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vlad1 Posted January 10, 2003 Report Share Posted January 10, 2003 Jag undrar vad det är för båt hon är på? Jag har inte sett båten i serien. Oooo nu fattar jag... det är bruden ni syftar på... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.