Johan_soldat Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 vilka rycker in januari 2007? vilken befattning har ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheKL Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Rycker in 15 januari på Livkompaniet på Livgardet. Tycker det är lite väl långt kvar ... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyttegruppbefäl Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 (edited) Rycker in som skyttegrupp befäl på stridsfordon i wilska kompani den 15:e januari 2007 Edited September 4, 2006 by Skyttegruppbefäl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnyHazzard Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Rycker in som skyttegrupp befäl på stridsfordon i wilska kompani den 15:e januari 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 (edited) Stridsfordonsplutonsbefäl, inryck 15:e Januari 2007 på Wilska kompani. Lite onödig tråd, då det redan finns trådar om de flesta som rycker in i jan .07... ? Edited September 4, 2006 by Myran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebb Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 SkytteGB P4 Skövde wilska kompani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ormtunga Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 BevGB MarinB 10 januari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlicer Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 K3 Örebro skv. 15 januari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldräv Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Artillerimatros i Hårsfjärden, yeah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqe Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Om jag klarar sub3 undersökningen i början av oktober, så rycker jag in som sonarplutonbefäl 1.ubflj i Karlskrona 15 januari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pro patria Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Stadsskyttesoldat Livgardet januari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan_soldat Posted September 7, 2006 Author Report Share Posted September 7, 2006 robotsoldat P4 lite osäkert om jag kommer göra lumpen då min rygg inte är riktigt frisk.vill verkligen göra lumpen.ska försäkta byta till en chaufförstjänst någon här som vill leka robotsoldat som är chaffis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheKL Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Leka?! Är du säker på att du inte gått med i ett Airsoft team?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan_soldat Posted September 8, 2006 Author Report Share Posted September 8, 2006 Leka?! Är du säker på att du inte gått med i ett Airsoft team?! springa i skogen och skjuta lösplugg kallar jag lek kan du inte begripa ironi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheKL Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 När man lirar airsoft så springer man ju i skogen och skjuter plast, plasten kan ju faktiskt göra ont.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
|MP-SÄK-gb|Nicklasson Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 stadsskyttesoldatgruppbefäl på 6:e kompaniet, Livgardet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Govik Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Stridsfordonsförare i wilska kompani P4 15 Januari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorslund Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 stadsskyttesoldatgruppbefäl på 6:e kompaniet, Livgardet Säger som du.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HultenP4 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 skyttegruppbefäl wilska kompani P4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacobtha Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 robotsoldat P4 lite osäkert om jag kommer göra lumpen då min rygg inte är riktigt frisk.vill verkligen göra lumpen.ska försäkta byta till en chaufförstjänst någon här som vill leka robotsoldat som är chaffis? perfekt vi kan byta jag e MB900 underhållssoldat 6 kompaniet livgardet := Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavvE Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Skyttegruppchef, stridsfordon vid P4 i Skövde... Imorgon smäller det.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Jag vill önska alla som rycker in i morgon lycka till. Må ni ha en bra början/fortsättning på er gröna karriär. Och ja, jag är lite avundsjuk....jag har 273 dagar kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogel02 Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Jag vill önska alla som rycker in i morgon lycka till. Må ni ha en bra början/fortsättning på er blå karriär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Womack Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 (edited) EDIT: Skrev i fel tråd naturligtvis. Skyller på att jag är trött i huvudet efter 2 veckor i kråk. Edited January 27, 2007 by Womack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-hult Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Rycker in 30:e Juli på Flygbasjägarskolan på F17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Juli är inte januari ;) Däremot kan du ju skriva här: http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=23518 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts