Cc_Ydre Posted December 28, 2006 Report Posted December 28, 2006 hopp då var de bara två veckor kvar i frihet nu då hm... Quote
Sebb Posted December 28, 2006 Report Posted December 28, 2006 hopp då var de bara två veckor kvar i frihet nu då hm... I skrivande stund : 17 Days, 14 Hours, 41 Minutes, 05 Seconds. Quote
Liqi Posted December 28, 2006 Report Posted December 28, 2006 Jag har dragit på mig en satans förkylning nu också, men den har som tur är börjat avta. Har varit sjuk hela julhelgen. Jätteroligt... Quote
Guest Gordon78 Posted December 28, 2006 Report Posted December 28, 2006 ...och ett par tre veckor efter inryck kommer den stora anhopningen av förkylningar. Quote
periksson Posted December 28, 2006 Report Posted December 28, 2006 lycka till grabbar. det kommer va lite skrikigt och stressigt i början, men det kommer att trappas ner efterhand. bit ihop och gilla läget. värt att tänka på att de kunde alltid vart värre. span har dom 3 av 4 första veckorna efter lovet i fält Quote
DavvE Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 Jaha grabbar! Då är det dags att börja träna upp grundkonditionen då. Tror inte att jag pallar imorgon , så får bli på tisdag. Köpa ett 10-kort på gymet och springa lite i spåret. Gott Nytt År!!! Quote
Guest Gordon78 Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 Jaha grabbar! Då är det dags att börja träna upp grundkonditionen då. Tror inte att jag pallar imorgon , så får bli på tisdag. Köpa ett 10-kort på gymet och springa lite i spåret. Gott Nytt År!!! Ifall du rycker in om två veckor så kanske det var dags för två månader sen? Lycka till iallafall Quote
Pvt Hedlund Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 nån här som ska vara i första pluton? ahh jag tror det iaf...var det på infohelgen iaf... btw HAPPY NEW YEAR! 15 dagar kvar nu.. Quote
DavvE Posted January 1, 2007 Report Posted January 1, 2007 Ifall du rycker in om två veckor så kanske det var dags för två månader sen?Lycka till iallafall Nej då! ;). Det tar inte så lång tid. Jag har har inte slappat under sommaren precis! Quote
Perra12 Posted January 3, 2007 Report Posted January 3, 2007 Ifall du rycker in om två veckor så kanske det var dags för två månader sen? Lycka till iallafall Nej då! ;). Det tar inte så lång tid. Jag har har inte slappat under sommaren precis! 12 dagar kvar nu gubbs, snart smäller de. Quote
Sebb Posted January 3, 2007 Report Posted January 3, 2007 (edited) och självklart drar man på sig en knäledsinflammation sisådär 1½ vecka innan! ARRRGH! Edited January 3, 2007 by Sebb Quote
DavvE Posted January 3, 2007 Report Posted January 3, 2007 hopp då var de bara två veckor kvar i frihet nu då hm... Det beror på hur men ser på det! Själv tycker jag att det ska bli jävligt skönt!!! Quote
Cc_Ydre Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 nån här som ska vara i första pluton? ahh jag tror det iaf...var det på infohelgen iaf... btw HAPPY NEW YEAR! 15 dagar kvar nu.. wee de va ja med:P ses om lite mer än en vecka Quote
Cc_Ydre Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 hopp då var de bara två veckor kvar i frihet nu då hm... Det beror på hur men ser på det! Själv tycker jag att det ska bli jävligt skönt!!! joo.... men får ju något att göra typ ömm helatiden.. Quote
simon Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Ta tillvara på de här sista timmarna i frihet. Quote
Sebb Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 kommer bli världens voltaren junkie innan inryck nu. jäfvla inflammation! Quote
Perra12 Posted January 5, 2007 Report Posted January 5, 2007 10 dagar kvar nu. Kommer nog känns lite konstigt när man står på stationen tidigt på måndags morgon Quote
Cc_Ydre Posted January 5, 2007 Report Posted January 5, 2007 kommer ju känna sig måttligt osäker minst först dagarna Quote
Perra12 Posted January 5, 2007 Report Posted January 5, 2007 (edited) kommer ju känna sig måttligt osäker minst först dagarna Första morgonen blir nog ingen höjdare känns det som Morgon trött som man är Edited January 5, 2007 by Perra12 Quote
Myran Posted January 5, 2007 Author Report Posted January 5, 2007 Usch, går och drar på en seg förkylning som vägrar att ge sig.. Hoppas den har löst sig tills inryck.. Börjar dra ihop sig riktigt ordentligt nu.. Extremt pirrigt... Quote
Guest Gordon78 Posted January 5, 2007 Report Posted January 5, 2007 Det kommer bli en mycket intressant tid för er. Äntligen lite ordning och reda Quote
Govik Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 fyfan, hehe, jag borde boka tågbiljetten snart va? orka ^^ Quote
Perra12 Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Det kan nog vara en bra ide hehe, jag fixade mina för ett par veckor sen...blir en jävligt tidigt morgon! :S Quote
Govik Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Det kan nog vara en bra ide hehe, jag fixade mina för ett par veckor sen...blir en jävligt tidigt morgon! :S gjort nu! tåget gick 8:05 från uddevalla tror jag, var framme i skövde 9:45, hehe, nån som ska på samma tåg?! Quote
Guest Gordon78 Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Ja, det är ju ett plus om ni är i tid första dagen. Minns den dagen jag ryckte in, det var en kille som inte dök upp. När de tillslut fick tag i honom så var han på jobbet. Han trodde att inrycket var den 25/2 istället för 25/1. Otrevlig överaskning. Quote
simon Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 Usch, går och drar på en seg förkylning som vägrar att ge sig.. Hoppas den har löst sig tills inryck.. Börjar dra ihop sig riktigt ordentligt nu.. Extremt pirrigt... Spelar ingen roll. Efter två veckor kommer samtliga vara förkylda ändå... ;) Quote
Cc_Ydre Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 (edited) Det kan nog vara en bra ide hehe, jag fixade mina för ett par veckor sen...blir en jävligt tidigt morgon! :S gjort nu! tåget gick 8:05 från uddevalla tror jag, var framme i skövde 9:45, hehe, nån som ska på samma tåg?! fan ska man i skövde såååå tidigt börja inte skiten typ 12 eller någe? Edited January 7, 2007 by Cc_Ydre Quote
Pvt Hedlund Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 kommer ju känna sig måttligt osäker minst först dagarna Första morgonen blir nog ingen höjdare känns det som Morgon trött som man är ÄSCH! morrontrött hit och morrontrött dit...första dan kommer man upp på rena chocken....varje cell i kroppen skriiiker "VA FAN GÖR JAG UPPE SÅHÄR TIDIGT!?" nu är det f*n inte lång tid kvar asså! varför ska nån vara i skövde typ 09:45? tror mitt tåg går typ då ifrån gbg....men jag har ju itte bokat biljetterna än så det kanske är dags med det med antar jag.. ses om ett par dagar! Quote
Recommended Posts