Sebb Posted October 15, 2006 Report Posted October 15, 2006 Haha låter gött =) Jag måste dra igång snart med konditions träningen. Tänkte göra det när jag fått kängorna. Tänkte gå en sväng med hunden å se vem som svimmar först =) Vilken snitthastighet man måste hålla om man skall klara 28 mil på 5 dagar? försöker du lura mig att göra din matteläxa åt dig så kommer du inte lyckas. Quote
Liemann Posted October 15, 2006 Report Posted October 15, 2006 Matteläxa? Nej, jag hoppade av komvux första dagen, när jag fick se att jag hade samma lärare som på gymnasiet. Quote
Myran Posted October 16, 2006 Author Report Posted October 16, 2006 (edited) Säg att du går en 8 timmar per dag.. då måste du klara av en 5.5 mil (typ) om dagen. Vilket borde betyda att du borde behöva gå en sisådär 7 km/h timmen, vilket är att gå raskt och tämligen snabbt... sen om du går hela dagarna är ju en annan femma.. :P Beeptest? Ååh fy fasen, då kommer jag avlida.. Fast det är ju inte inryck ännu, så jag har fortfarande en chans att få till det.. hoppas jag.. ^_^ bara pallra sig ut i löparspåret Tog faktiskt och köpte ett par vettiga skor i Gore tex förra veckan, så man har något vettigt att springa i Otroligt sköna skor som definitivt kommer rädda livet på en sen när man rycker in.. Fast räddningen kom ju med ett pris, 1400 kr.. EDIT : Fortfarande ingen som har hört något från P4? Info helgen är ju nästa helg faktiskt :S Edited October 16, 2006 by Myran Quote
Skyttegruppbefäl Posted October 16, 2006 Report Posted October 16, 2006 Säg att du går en 8 timmar per dag.. då måste du klara av en 5.5 mil (typ) om dagen. Vilket borde betyda att du borde behöva gå en sisådär 7 km/h timmen, vilket är att gå raskt och tämligen snabbt... sen om du går hela dagarna är ju en annan femma.. :P Beeptest? Ååh fy fasen, då kommer jag avlida.. Fast det är ju inte inryck ännu, så jag har fortfarande en chans att få till det.. hoppas jag.. ^_^ bara pallra sig ut i löparspåret Tog faktiskt och köpte ett par vettiga skor i Gore tex förra veckan, så man har något vettigt att springa i Otroligt sköna skor som definitivt kommer rädda livet på en sen när man rycker in.. Fast räddningen kom ju med ett pris, 1400 kr.. EDIT : Fortfarande ingen som har hört något från P4? Info helgen är ju nästa helg faktiskt :S Tror du verkligen de skickar ut nått mer, tyckte det var tydliga uppgifter vi fick i första utskicket? Quote
Myran Posted October 16, 2006 Author Report Posted October 16, 2006 (edited) Med tanke på att JAG tolkade som att P4 kommer betala / ordna färdtjänst fram och tillbaka, så vill jag gärna veta vart och när och hur jag ska åka Citat Från informationshäftet vi fick utskickat : Resor P4 kommer att ombesörja din resa. Vi kommer se till att du kan åka från och till hemadressen. När du anmält dig sänder vi information om resan och eventuella biljetter (Det är denna bit jag är ute efter), ersättning utgår inte för resa med egen bil. Slut citat. Frågor? Edited October 16, 2006 by Myran Quote
Skyttegruppbefäl Posted October 16, 2006 Report Posted October 16, 2006 P4 kommer att ombesörja din resa. Vi kommer se till att du kan åka från och till hemadressen. När du anmält dig sänder vi information om resan och eventuella biljetter (Det är denna bit jag är ute efter), ersättning utgår inte för resa med egen bil.Slut citat. Frågor? Ja då förstår jag, det kommer nog ska du se. Quote
Myran Posted October 16, 2006 Author Report Posted October 16, 2006 Japp.. Det får vi hoppas, annars blir det lite kärvt, hihi. Quote
Sebb Posted October 16, 2006 Report Posted October 16, 2006 Ingenting i brevlådan idag heller nej... :( Har du köpt kängor myran? Quote
Myran Posted October 16, 2006 Author Report Posted October 16, 2006 (edited) Nej nej.. Ursäkta min otydlighet, det är all-terräng (nåväl, så gott som) löpar skor! Edited October 16, 2006 by Myran Quote
Sebb Posted October 16, 2006 Report Posted October 16, 2006 jaha okej då förstår jag! verkade lite orimligt med tanke på att vi får ut våra kängor nästa helg liksom. Quote
Perra12 Posted October 16, 2006 Report Posted October 16, 2006 (edited) 7km löpande och kolla pulsen genom att gå up och ner för en bänk med 20 kilos packning på. inc brak på morgonen, gjorde en kompis till mig när han va på info helg för dom som ryckte in i augusti. Ses på info helgen! Edited October 16, 2006 by Perra12 Quote
Sebb Posted October 17, 2006 Report Posted October 17, 2006 7km löpande och kolla pulsen genom att gå up och ner för en bänk med 20 kilos packning på. inc brak på morgonen, gjorde en kompis till mig när han va på info helg för dom som ryckte in i augusti. Ses på info helgen! sweet! jag gillar löpning=) Quote
Myran Posted October 17, 2006 Author Report Posted October 17, 2006 (edited) I don't... :P Det är så olika från dag till dag för mig hur det går, vissa dagar (t.ex idag) kan jag springa hur långt som helst utan några problem, andra dagar får jag verkligen kämpa för att ens komma enstaka km. Men men, det får väl gå som det går, blir ändå att man får prestera bästa möjliga. Edited October 17, 2006 by Myran Quote
Guest v. sandén Posted October 19, 2006 Report Posted October 19, 2006 Skönt att höra att det inte bara är jag som sprintar ut till postlådan så fort postbilen kommit Quote
Sebb Posted October 19, 2006 Report Posted October 19, 2006 kommer det inte imon så MÅSTE det ju komma på måndag... eller? Quote
Myran Posted October 20, 2006 Author Report Posted October 20, 2006 (edited) Ja.. idag iaf :P Om det inte kommer på absolut senast ONSDAG, nästa vecka kan det ju vara idé att höra av sig till Major T Två timmar kvar tills posten kommer Edited October 20, 2006 by Myran Quote
Sebb Posted October 20, 2006 Report Posted October 20, 2006 Bläh! Bara Insats och Försvar i brevlådan Quote
Skyttegruppbefäl Posted October 21, 2006 Report Posted October 21, 2006 Då var det precis en vecka kvar till info helgen! Quote
Sebb Posted October 21, 2006 Report Posted October 21, 2006 :S Vad har du gjort då? var ute å sprang. efter en timme fick jag kramp å sen dess kan jag knappt böja elller stödja på knät. förhoppningsvis är det bara en muskelskada. Quote
Govik Posted October 22, 2006 Report Posted October 22, 2006 min träning går sådär, löptränar mycket men styrketränar aldrig! så den e ju som den e! styrkan asså, men om man gör stridsfordon behöver man la inte möe styrka? Quote
Myran Posted October 22, 2006 Author Report Posted October 22, 2006 Kan ju vara bra o styrketräna lite så du inte åker på ryggskador och annat otrevligt. Quote
Sebb Posted October 23, 2006 Report Posted October 23, 2006 wohoo!! nu kom grejerna vart hos läkarn nu också. inflammation, inget allvarligt men jag käkar voltaren nu. blir förmodligen inget springa för mig i helgen. Quote
Myran Posted October 23, 2006 Author Report Posted October 23, 2006 (edited) Jajjemensan, idag kom biljetterna Tåget avgår 09.29 Från Alingsås station, framme i Skövde 10.33. Synd att höra om inflammationen, Sebb.. Hoppas det blir bättre. Edited October 23, 2006 by Myran Quote
Skyttegruppbefäl Posted October 23, 2006 Report Posted October 23, 2006 Hur många är det som hade tänkt att äta lunch på P4 den 28:e? Quote
Sebb Posted October 23, 2006 Report Posted October 23, 2006 Hur många är det som hade tänkt att äta lunch på P4 den 28:e? Jag är sugen! =) Quote
Myran Posted October 23, 2006 Author Report Posted October 23, 2006 Klart man tänkte käka lite när man kommer dit! Quote
Recommended Posts