Jump to content

HOOAH???? Radio

Innuendo

Recommended Posts

Vet inte om det finns något intresse av detta. Men jag fick denna länk från ett annat forum.

www.hooahradio.com

Nedan följer radions beskrivning av sig själv:

HOOAH!!!! Radio brings another way for families and soldiers to connect with one another, another way for us to salute our men and women of the US Military and Allied Forces being active duty or a veteran, and to act as a source of entertainment, directed towards their interests and personalities. For them, by them and their families.

We play music for the troops that are serving our country and the veterans that served our country! We are also supported by America Supports You!

Annars har ju amerikanska försvaret sin egen radiokanal, AFN (Armed Forces Network). Går bland annat att lyssna på i Tyskland och tidigare även i Norge, men jag hittar inget på deras sida om att de fortfarande har sändare där.

edit: länkar. Jag hittar inga websändningar, men å andra sidan har jag inte letat så mycket.

AFN Europe

myafn

Annars har ju amerikanska försvaret sin egen radiokanal, AFN (Armed Forces Network). Går bland annat att lyssna på i Tyskland och tidigare även i Norge, men jag hittar inget på deras sida om att de fortfarande har sändare där.

edit: länkar. Jag hittar inga websändningar, men å andra sidan har jag inte letat så mycket.

AFN Europe

myafn

Det är inte bara radio.

Armed Forces Network sänder även tv.

Jag satt sista helgen i januari 1994 på det amerikanska fältsjukhuset i Zagreb och kollade på Super Bowl, det var en upplevelse. :unsure:

The Swede :banghead:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...