Kanna Posted April 28, 2004 Report Posted April 28, 2004 MÖP-förbundets första match går av staplen onsdag kl 1930, lagen som möts i denna träningsmatch är 27th Pz(46369) och Näsby FC (456493). Resultat redovisas så snart någon har tagit del utav matchreferatet 27th Pz-Näsby FC slutade 4-0. Tack för en god match Ramius, trots att du lyckdes skada en av mina spelare som nu är borta en vecka.
Kanna Posted April 28, 2004 Report Posted April 28, 2004 så, pga av lag som hoppat av cupen har jag ingen motståndare nästa vecka, är någon sugen på en tränis? (The Birdies FC 41416) /Visper Du är utmanad.
Fk Satan Posted April 28, 2004 Report Posted April 28, 2004 ngn fler som är sugen på en MÖP-match? Lookup FC (102327)
Ramius Posted April 28, 2004 Report Posted April 28, 2004 Ledsen för de skador jag åsamkade din spelare Annars får vi glädjas åt Zlatan och Chippens samspel i matchen ikväll innan Zlatan byttes ut... Har ett PM till FK satan....
Fk Satan Posted April 29, 2004 Report Posted April 29, 2004 Då var det tid för HT-träning, med lite flyt så får man en SU-Unik 17-åring @Ramius Match nästa vecka?
Ramius Posted May 5, 2004 Report Posted May 5, 2004 27th-Smocken United 1-3. Tyvärr räckte inte grabbarna i B-laget till idag låter tränaren för 27th hälsa. Han vill samtidigt gratulera Smocken United till segern....
Fk Satan Posted May 5, 2004 Report Posted May 5, 2004 @f21 skicka en utmaning så är jag redo måste dock vänta i 30min pga att jag spelar träningsmatch fortfarande.
f21 Posted May 5, 2004 Report Posted May 5, 2004 @Fk Satan Annars kan du utmana mig när du är klar med din match Mitt lag heter sulfat
Visper Posted May 5, 2004 Report Posted May 5, 2004 Mötet mellan Näsby FC och The Birdies FC slutade med 0-4, inga spelare åtdrog sig några skador, alla spelare betedde sig som änglar Vinsten berodde på att Birdes FC kunde köra med sitt nästan fulla A-lag pga målvaktsträning. Tyvärr kan det inte erbjudas tränings match nästa vecka, pga av privat cup. /Visper
Smocken Posted May 6, 2004 Report Posted May 6, 2004 27th-Smocken United 1-3. Tyvärr räckte inte grabbarna i B-laget till idag låter tränaren för 27th hälsa. Han vill samtidigt gratulera Smocken United till segern.... Tackar. Nu har både Lardass FC och 27 fått smaka på Smockens Uniteds piska, näste man till rakning:Stolpskottet
Fk Satan Posted May 6, 2004 Report Posted May 6, 2004 27th-Smocken United 1-3. Tyvärr räckte inte grabbarna i B-laget till idag låter tränaren för 27th hälsa. Han vill samtidigt gratulera Smocken United till segern.... Tackar. Nu har både Lardass FC och 27 fått smaka på Smockens Uniteds piska, näste man till rakning:Stolpskottet Kanske dags för en match ännu nästa vecka
Smocken Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Fk Satan eller annan hugad spekulant som väntar på pisk kan utmana Smocken United ikväll (455551) efter träningsmatchen.
Vc_90 Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Hmm, våldsamma kravaller utbröt ikväll efter att Stolpskottet förlorat borta mot Smocken United med 5-2. Enligt uppgift skylls derbyförlusten på domartabbe! Rätt kul det här faktiskt!
Fk Satan Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 En enkel seger mot sulfat dock blev en av mina framtidsspelare skadad smocken, vad sägs om en match nästa onsdag? är uppbokad på ett prestigemöte mot ett div 8 lag nu på onsdag, ifall de vågar acceptera utmaningen
Klinken Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 Vann ganska enkelt hemma mot Dubbelpukorna..... Lardass FC - Dubbelpukorna 5-1 Är öppen för utmaningar..... Fridens liljor / Fk Klinken
Vc_90 Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 En rookiefråga, det här med att spela mot utländska lag, har det någon betydelse mer än för vilken dag matchen spelas? Träningsmatcher snackar vi nu alltså.
Aron Posted May 13, 2004 Author Report Posted May 13, 2004 En rookiefråga, det här med att spela mot utländska lag, har det någon betydelse mer än för vilken dag matchen spelas? Träningsmatcher snackar vi nu alltså. Ur reglerna, kapitel 18: "Självklart är det inte gratis att resa utomlands, utan för varje internationell träningsmatch betalar du 60.000 kr, oavsett vart du reser (långresor är subventionerade av Hattricks motsvarighet till FIFA...). Å andra sidan brukar det komma lite mer åskådare än vanligt för att titta på de exotiska utländska gästerna. En pytteliten förändring är dock att spelare nu får rutin - men väldigt lite! - av träningmatcher. En internationell träningsmatch ger ungefär en femtedel av den rutin man får för en vanlig seriematch - och en träningmatch inom ditt eget land ger bara hälften av vad en internationell träningsmatch." Sammanfattning: Spela gärna internationella träningsmatcher hemma då det drar mer publik och lite mer rutin men glöm inte bort att skämma bort grabbarna lite ibland med lite semester/träningsläger i nåt exotiskt land när de gjort sig förtjänta av det. Ett tips är att läsa igenom reglerna ett par gånger, man lär sig mycket nyttigt där. /Aron
Smocken Posted May 19, 2004 Report Posted May 19, 2004 Jag accepterar. Ha ha ha idag var jag Cliff Barnes, lyckades komma till start med 2-6-2 uppställning Råkade få dit en extra innermitt
Fk Satan Posted May 19, 2004 Report Posted May 19, 2004 det är dumt att spela med en extra mittfältare... troligen kommer du inte att få ngn träning imorgon (
Smocken Posted May 19, 2004 Report Posted May 19, 2004 det är dumt att spela med en extra mittfältare... troligen kommer du inte att få ngn träning imorgon ( Dumt oja, tror du jag ville ha 6! man på mittfältet...:(
Klinken Posted May 20, 2004 Report Posted May 20, 2004 Dumt oja, tror du jag ville ha 6! man på mittfältet...:( Amatör :P
Visper Posted May 21, 2004 Report Posted May 21, 2004 Någon som har lust med en match på onsdag? The Birdies FC (41416) /Visper
Vc_90 Posted April 29, 2007 Report Posted April 29, 2007 Det här är en gammal insomnad tråd som jag väcker liv i. Jag vet att det finns massor med MÖPar som lirar Hattrick fortfarande. Sökte utan att hitta ett förbund för oss, därför inbjuder jag nu samtliga SoldFs HT-spelare till MÖP förbundet. När vi blir ett gäng kör vi en SoldF cup så vi kan sparka benen av varandra på ett ädelt vis. Så se till att hoppa med i MÖP förbundet (MÖPS)
Fu Gson Posted April 29, 2007 Report Posted April 29, 2007 Anmälan inlämnad... först på plats ser jag
Vc_90 Posted May 1, 2007 Report Posted May 1, 2007 Var har vi alla SoldF hjältar? Visst borde vi vara några som fortfarande håller på? Hoppa med i MÖP förbundet.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.