Jump to content

Hattrick

Aron

Recommended Posts

• Replies 86
  • Created
  • Last Reply
  • 7 months later...

Nu när en hel del nya gubbar har ramlat in här på forumet tänkte jag fräscha upp frågan. Är det fler än jag som är helt fast i spelet?

/Aron, stolt ägare av Aron IF (10521)

Nu när en hel del nya gubbar har ramlat in här på forumet tänkte jag fräscha upp frågan. Är det fler än jag som är helt fast i spelet?

/Aron, stolt ägare av Aron IF (10521)

Well jag var helt totalt såld ända tills jag ryckte in..

Finns helt enkelt inte tid att hålla full koll på sitt lag..

Granaten United heter laget...

Har en himmelsk och en titanisk försvarare om nån är intresserad :camo:

• 11 months later...

Hmm, mina tappra marininfanterister har dock gjort ett uppsving nu efter att droppat två div. Befinner mig just nu i "bulldozer"-mode och kör över det mesta av motståndet i serien. Äsch, jag säger vad jag egentligen började skriva för:

6 RAKA SEGRAR I FÖLJD! :lol::):D

Även jag spelar detta härliga spel, har ett division 6 lag "The Birdies FC" som jag är mycket nöjd med, har klängt kvar i min serie i väntan på resurser att bygga upp laget med och ta klivet upp i 5:an igen och kämpa där.

@Peter_PB:

Gratis, sånt är så jäkla härligt!

/Visper, med rekordet av 16 obesegrade matcher samt 14 raka :lol:

Lite tråkigt att spela i sexan. Finns inga bra lag. 29-1 i målskillnad

kan bara hålla med, vi är två bra lag i 6:an vi två som ramlade ner från 5:an, har just nu 29-4 i målskillnad, och har tyvärr bara spelat oavgjort mot det andra laget som ramlade ner till 6:an, så jag ligger 2pinnar från full pott just nu, men då har jag kört TDL på alla matcher oxå :lol:))

@Fk Satan

Lider med dig, har inte dragit upp något bra förutom en enastående målvakt sen jag fick fenomenal UV förra säsongen.. :baskerFN:

/Visper, som fortfarande efter 5 säsonger väntar på superjunisen.

@Fk Satan

Lider med dig, har inte dragit upp något bra förutom en enastående målvakt sen jag fick fenomenal UV förra säsongen..  :winner:

/Visper, som fortfarande efter 5 säsonger väntar på superjunisen.

Tror vi får starta ett förbund,

"Vi som aldrig får ngn bra junis"

Fk Satan => :baskerFN: <= HT-Junisar

@Fk Satan

Tror redan det finns ett sådant förbund(:baskerFN:) känns som det var bättre med enastående UV istället för feno, fick min bästa junis i enastående och bara fått "bra" som bäst hittils..

@Kanna

Hur länge har du varit med?

/Visper, HT-nörden

Mitt lag spelar i 6:an just nu, men nästa säsong är jag återigen i femman. Känns lite jobbigt att spela i 6:an och ha ett gudabenådat mf när man kör TDL :baskerFN:

spelar just nu i serie VI.666 och laget heter Lookup FC

@Kanna

Har det gått bra för dig hittils då? Inte tappat intresset som många av mina kompisar gjort när jag försökte få dem att börja spela.

@Fk Klinken

Ahh, ekonomiska problem, det är ett välkänt problem i HT-världen finns tilloch med ett förbund för fattig hattrikare. :baskerFN:

@f21

Sånna pengar är alltid goa att få, <Skryt> fick själv sålt min guda målvakt för 35 mille :D </skryt>

/Visper, fattig igen pga legendarisk back

@Kanna

Har det gått bra för dig hittils då? Inte tappat intresset som många av mina kompisar gjort när jag försökte få dem att börja spela.

Har väl gått sådär för mig hittills, ligger 7:a i min division men skam den som ger sig.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...