LRRP Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 Idag slog vi ett gammalt rekord från Juni. För några ögonblick var vi 40st inne på forumet samtidigt. Hurra för oss! Återgår till första hjälpen av mig själv. Duscha aldrig en tax. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 En duschad tax luktar inte illa… :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 LRRP, vi borde snart få några idolkort på din tax... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 ett starkt tips e att inte ducha våran lite små ilskana bullterrier... tro mig på denna punkten... ;) det e nåt sjukt att dom små asen vet alltid var det gör ondast att bli biten nånstans... å ni kan ju tänka på ungefär en sekund på vart jag blev biten nånstans... :0 men det va TUR att man hade jeans på sig asså annars hade man ju vart sopran asså... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 Jahaja.. om jag håller mig borta ett par dagar till, blir det ändå fler rekord slagna då? Luktar jag illa? Eller skulle rekordet blivit 41 om jag varit här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 hmm, här har man gått och tittat och längtat efter detta storslagna tillfälle, och så missar man det! :( Verkar inte finnas någon hund som gillar att bli badad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 idag klockan 1600 slogs även det rekordet som numera lyder 41 besökare, vid samma tidpunkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted October 7, 2002 Author Report Share Posted October 7, 2002 Man blir faktiskt lite nyfiken på vad som helt plötsligt drog hit alla. Vi har inte varit i närheten av dessa siffror förut. Nu har vi de senaste dagarna exploderat i användarantal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 jo, har också funderat i dom svängarna, även Irc kanalen är mycket mer besökt... Sedan var ju SoldF.com nere ett tag, kan det ha något med saken att göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Precis undrar oxå vad som har hänt? Mycket aktiva medlemmar har det blivit på kort tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 vi har väl kommit förbi den kritiska gränsen där folk börjat höra talas om oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 vi har väl kommit förbi den kritiska gränsen där folk börjat höra talas om oss. Intressant påstående, kan det vara så? Kanske göra en undersökning bland dom nya hur dom har hört talas om Sidan/forumet? Kanske dax att börja produceera Reklamprylar Status med en Soldf-tshirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 du är inte ensam om den tanken Dahlberg. varför inte en SoldF shop där man kan köpa SoldF prylar, ex signerade idolkort, T-shirts, tränings overaller osv. fast då skulle det krävas en medlemsavgift för att finansiera, kanske inte på idolkorten men resten. Jag vill ha ett Idolkort på LRRP´s Tax Zeb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Nu är det väl så att det är Henrik som har rättigheterna till Soldf... Det är hans val vad som skall hända eller? Men Idolkort på LRRPs tax... vem vill inte ha det...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 jo det är Da Chief H Svensk som får stå för besluten, men förslag kan man väl alltid lämmna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Men Idolkort på LRRPs tax... vem vill inte ha det...? Jaaa men signerat då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 ja det måste vara tassavtryck på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Känns lite "internt" det där med limpan... De som inte är på chatten dagligen vet nog inte riktigt vad Zeb går för. :P Skulle inte folk titta konstigt på en om man gick runt med en tröja som det står SoldF.com stort på ryggen, och (i bästa fall) tassavtryck under det.. *ska isåfall ha BlåGula tassavtryck* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 8, 2002 Report Share Posted October 8, 2002 om jag inte misstar mig så satte vi nytt rekord med ganska stora hästlängder med 46st aktiva samtidigt igår kväll vid kl 22 typ... :inlove :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.