gislemark Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Idag klockan 0825 Nedkom min sambo med ett välskapt gossebarn!!! Han ska heta Marcus, han vägde 3225 var 47cm. STORT CRED till min ÄLKSADE sambo som efter 12 timmars hårta arbete kunde skänka oss denna lycka!!!!! Syskonen Simon o Sebastian hälsar!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Zak Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Gratulerar så mycket . Både till nedkomsten samt klokt namnval :P . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fogelström Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Jag ska undvika Hassan-referensen och gratulera till ett välskapt barn! Många trevliga timmar av skrik och blöjbyte har ni framför er... igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 GRATTIS!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseLink Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 jihaaaaaaaaaaaaaaaw!Grattis!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhdf Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 ja man får väl grattulera då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Damn, här sitter man och är ett par år äldre och tror man är en liten pojke, och så kommer det någon lycklig gosse och redovisar 3 nya krigare i leden. Kanske dags att lära sig hur man skjuter skarpt. Grattulerar till den sista arvtagaren. Du får hålla någon kurs i skarpskjutning snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis i massor! /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liqi Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Ja, GRATTIS och vilket fint namn du valde! Precis som min son... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Stort grattis Gislemark! En av mina arbetskamrater borde ha blivit pappa igår, men han har inte hört av sig än den lurken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis och hälsa din bättre hälft! Nu är ni en förstärkt omgång, tre till så har ni en grupp. /Krook Link to comment Share on other sites More sharing options...
CBRN-fåne Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis! Det värps både här och där runt om kring mig men trist nog är frugan nöjd med två små pojkar (tre med mig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Får jag väl osså slänga in ett grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted February 8, 2006 Author Report Share Posted February 8, 2006 Tack så mycket allihopa. :):) Nu ska jag sova lite, har varit vaken i ca 40timmar Link to comment Share on other sites More sharing options...
NordicFear Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Grattis.. vänta med att köpa boken Soldf tills det att han kan läsa, annars finns väl risken att han försöker tugga i sig härligheten istället för att läsa om den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Stort grattis och lycka till i framtiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
C 2.a pjäs Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Instämmer i hurrandet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 STORT CRED till min ÄLKSADE sambo som efter 12 timmars hårta arbete kunde skänka oss denna lycka!!!!! Först och främst ett stort grattis!! Men sen en liten varning på vägen, jag ser redan hur du börjar föringa din egen insats... Vi män bör vara stolta över de genomsnittliga 10 sekunder som vi bidrar med i initialproduktionen, för att inte tala om all teknikutveckling och R&D på "egen hand" i tonåren ;) :P GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
RU01 Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Garttis! (Är väldigt nöjd med "bara" två pojkar......det räcker! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Grattulerar! Själv så är jag av åsikten att det här med barn bara är en fluga Men man torskar säkert dit ändå förr eller senare Återigen ett stort grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eilesmannen Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Det är stort att bli farsa. Tog drygt en månad innan jag fatta det, gick hela tiden och väntade på att den lilla killens föräldrar skulle komma och hämta honom, kuslig känsla. STORT GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
s2s Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Tog drygt en månad innan jag fatta det, gick hela tiden och väntade på att den lilla killens föräldrar skulle komma och hämta honom, kuslig känsla. Känner igen det där. Som sagt: kuslig känsla. Har f ö 2 SoldF 2001 i bokhyllan. Klart att grabben ska ha en egen att läsa sedan.......... Instämmer annars i alla andras: GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.